Vrijwilligerswerk Verpleegkundige Buitenland

Ik ben werkzaam als verpleegkundige maar wil graag ongeveer 3-5 maanden vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland.
Ik heb al een aantal stichtingen/reisorganisaties gevonden maar de meeste zijn behoorlijk prijzig.
Zijn er tips?!
Mijn voorkeur gaat uit naar een kleine organisatie.

Alvast hartelijk dank!

Hallo

Ik ben Wout en samen met mijn vrouw ben ik een guesthouse aan het bouwen vlakbij een klein dorpje in het midden van Ghana. Wij helpen ook vrijwilligers met de voorbereiding en begeleiding naar een project en bieden ook kost en inwoning, dit alles tegen een redelijke prijs vinden wij.
Wij werken geheel zelfstandig zonder grote organisatie achter ons. Kijk voor meer informatie op www.moonandstarguesthouse.nl en stuur gerust een mail als je meer informatie wilt.

Groet

Wout

Hallo,

Misschien wil je eens kijken op www.africanprojects.nl
Wij bieden diverse medische projecten aan in oost- en zuidelijk Afrika.

Met vriendelijke groet,

Therese Wijnen
Umoya African Projects
06 - 38 22 86 58

Spreek je een beetje Spaans of ben je bereid dit te leren? Je kunt dan als verpleegkundige aan de slag in een vrijwilligersproject in Cusco, Peru. Je gaat dan aan de slag in een medische kliniek voor de lokale bevolking.

Wij zijn een lokale organisatie en wij vragen geen hoge bedragen voor vrijwilligerswerk, maar het is wel allemaal super geregeld, juist omdat wij ter plaatse aanwezig zijn! Ben je geinteresseerd kijk dan even op de website van Proyecto Peru of stuur mij een [EMAIL=“donny@proyectoperucentre.org”]mailtje.

GrDonny

Bedankt voor de tips!
Africa is niet mijn eerste voorkeur maar ik zal er zeker over nadenken.