Vrijwilliger biedt zich aan!

Hallo allemaal,

Ik ben geneeskundestudent en moet met grote waarschijnlijkheid maar liefst een jaar wachten op het begin van mijn coschappen (te weinig plekken). Het lijkt me leuk om (een deel van) deze tijd in het buitenland door te brengen, en daar wellicht vrijwilligerswerk te gaan doen. Mijn budget is echter niet enorm groot. Dwaalt hier nog iets of iemand rond die op zoek is naar een enthousiaste vrijwilliger, of hebben jullie ideeën? (Afrika lijkt me vooral fantastisch, maar ik sta ook zeker open voor andere continenten). Alvast bedankt!

Christine

Dag Christine,

zou je het leuk vinden om op een basisschool te werken in Ghana, Accra-Afrika?

Ik hoor graag van je,

Wendy

Hoi Christine,

kijk eens op de facebookpagina of website van ShadeChildrenFoundation.nl

Wij zijn een kleinschalig project dat veel mogelijkheden biedt.
Wanneer je geïnteresseerd bent kunnen we je ook aanvullende informatie sturen.
Je bent welkom in Shade House, Thika, Kenia.

Hallo Christine!

Ik woon aan de zuidkust van Mombasa in Kenia en weet dat SOCOFAS (een belgisch project, ziekenhuis) regelmatig vrijwilligers zoekt. Laatst een meisje (verpleegkundige van beroep) gesproken dat bij mijn vroegere vrijwilligerswerk (kebene children’s home, nederlands/belgisch project) vrijwilliger was en daarnaast ook een paar weken bij SOCOFAS gewerkt heeft en die was redelijk enthousiast! Een combinatie van beiden is dus ook zeker mogelijk! :wink:

www.socofas.be

Succes met je zoektocht! En neem gerust contact op bij vragen!

Groetjes uit Kenia!

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

Hallo Christine,