Verpleegkundige zoekt vrijwilligersproject voor maand november

Hallo,

Mijn naam is Rosanne ik ben 24 jaar en werk sinds 4 jaar als verpleegkundige in het AMC. Komende maand november heb ik helemaal vrij en ik wil graag me inzetten voor een vrijwilligers project. Maar kom er niet meer zo goed uit door het grote aanbod. Mijn voorkeur gaat uit naar het werken in een ziekenhuis, graag in combinatie met het leren kennen van de cultuur en het land (bijvoorbeeld 2 weken werken en 2 weken reizen) Ik heb eerder een maand door indonesie gereisd en ben erg enthousiast geworden voor azie. Maar ook zuid amerika vind ik erg mooi (eerder in mexico geweest)

Graag hoor ik wie mij verder kan helpen in mijn zoektocht naar een leuk project.

Groeten Rosanne

He!

Ik heb twee jaar geleden vrijwilligerswerk gedaan, ik ben ook verpleegkundige en ben naar Kenia en Zuid Afrika geweest! Geweldige ervaring!

Ik ben met doinggoood geweest, erf goed en zeker aan te raden!
Zuid Afrika ging ik met be more, be more zit volgens mij ook in Azië!

Groetjes Puck

Via Wereldwijzer app

Super bedankt voor je tips!

Hai Rosanne!

Geweldig dat je je wilt inzetten als vrijwilligster in een project! In Bolivia, Zuid-Amerika, is het mogelijk om aan de slag te gaan in een (kinder)ziekenhuis, waar de armste bevolking van Bolivia geholpen wordt en ook in een brandwondencentrum waar kinderen opgevangen worden die te ‘‘goed’’ zijn voor het ziekenhuis, maar nog niet terug kunnen naar hun familie, omdat de omstandigheden bij hen thuis erg slecht zijn… Bolivia is ook echt een prachtig land om doorheen te reizen! Mocht je meer informatie willen, dan hoor ik het graag! Je bent meer dan welkom :)!

Groetjes,

Marye
Beyond South America