Talencursus+stage in regio Madrid gevraagd!!!

Stage Spanje (regio Madrid):question:

Hoi allemaal!

Ik ben volgend jaar voor stage IBL (International Business and Languages) in de periode februari t/m mei 2009 in Spanje. Ik zou graag eerst een talencursus willen volgen van 4 weken en daar 12 weken ergens stage willen lopen. Mijn doel: Spaans leren!!!
Ikzelf heb al een aantal organisaties gevonden die mij hierbij kunnen helpen zoals Don Quijote, Estudio Hispanico, www.activityinternational.nl
Estudio Hispanico heeft tot nu toe mijn voorkeur.
Een nadeel: het kost ongeveer 3-4 duizend euro voor maar 3,5 maand.
Daarom vroeg ik me af of er nog andere alternatieven waren??
Verblijf: gastgezin.

Ik zou graag horecawerk willen doen in bijv. een hotel maar de nadruk ligt vooral op het leren omgaan met Spanjaarden en de taal goed onder de knie krijgen. Ik heb al Spaans op Hogeschool Zuyd, en heb ongeveer niveau A2. Ik heb het vak al zo’n 4 jaar.

Heeft iemand goede/slechte ervaringen met een van deze organisaties, dan hoor ik het graag!:wink:

groeten,

Ans Scheepers:wereld:
</O:p

Hoi Hoi,

Ja, klopt daar had ik ook iets over gezien: maar ken je deze organistatie persoonlijk? want ik wist niet zeker of ze erg betrouwbaar zijn.

Ik lees het wel van je!

groetjes Ans

Hi Ans,

Klinkt superleuk!
Ben je al eens in Madrid geweest?

Ik kan je niet helpen met het vinden van een stage, maar weet wel een hele leuke taalschool: Babylon. Het is een kleine taalschool die ik heb gevonden via Chalinga (een Nederlands reisbureau). Ze zitten in het centrum van Madrid aan het plein Santa Ana, een hele mooie locatie. Ze zijn niet duur: ik betaalde 450 euro voor twee weken Spaanse les in Madrid, en dan had ik er een appartement bij.

Veel succes en vooral veel plezier :slight_smile:

Groetjes,
Moniek

Thanks voor je tip!

Groetjes,
Moniek:dag: