Cursus Spaans Malaga September...Iemand interesse

Hallo allemaal,

Ik wil in september een studie spaans gaan volgen voor 3 maanden en ik vroeg me af of er ook nog andere mensen zijn die zo een cursus zouden willen gaan volgen in die tijd…?
Alle reacties zijn welkom!:wink:

heey Jeroen, jaa ik wilde dat ook gaan doen. Weet je al hoe je het gaat aanpakken, welke school enz??
Groetjesss soenita:vak02:

Hey Jeroen en Soenita!

Dat is ook toevallig, ik ga ook begin september 2008 beginnen met een cursus Spaans in Malaga.
Ik heb alles al geregeld, ik volg de cursus bij Babel Idiomas voor een half jaar.
In eerste instantie zat ik zelf te denken om een cursus bij Don quichoto of Travel active te nemen, maar deze kwamen veel duurder uit.
Als jullie tips, handigheidjes, of wat dan ook willen weten wat betreft verzekeringen etc. Mail me gerust!

Groetjes Jeroen

cosmic.trance.jv@gmail.com

hey… ik zat er ook aan te denken…
ik wil me zelf waarschijnlijk aan melden via http://www.activityinternational.nl/
dan volg je 1 maand spaanse curcus en dan zorgen dat je in een hotel, bar of resaturant geplaatst word voor min 3 maand om te gaan werken… en dan verdien je tussen de 625-1200 per maand…
het kost wel iets van 2000… maar dat is dan inclu verblijf bij een gast gezin… studenten verblijf is duurder…

He Menina!

Heb je inmiddels al besloten om met activityinternational.nl/ te gaan naar Spanje?

**Ik hoor graag iets van je!
**
Ik twijfel nu nog met welke organisatie volgend jaar naar Spanje wil gedurende de periode februari-mei 2009

**groetjes Ans
**

waar verblijven jullie gedurende de taal cursus in malaga?
waar kun je goedkope appartementjes vinden?

Hé heb een jaar geleden via studytravel Spaans geleerd in Alicante. Echt super goeie organisatie en goedkoper dan de andere organisaties die ik heb gezien. Woonruimte wordt zowiezo ook geregeld.
Site is www.studytravel.nl

He lianne!

Thanks voor je tip. Waarschijnlijk wordt het toch Travel Active. Daarbij kan ik ook een talencursus doen. En dan ben ik ook maar 700 euro kwijt voor 2 weken. Dus dat scheelt niet veel van Studytravel. Ik ga dan stagelopen in Sevilla.

Toch bedankt!

groetjes Ans

Hallo,

Ik heb zelf in 2007 een cursus spaans gevolgd in Valencia.

Ik raad je af om via een organisatie "zoals travel active "een spaanse cursus te boeken
Je betaalt namelijk veel te veel. en zo super zijn ze niet.

Er zijn genoeg aanbieders te vinden in de spaanse steden

qua accomodatie zijn er ook veel mogelijkheden
Als je via je talenschool onderdak regelt, betaal je altijd meer,wanneer je zelf opzoek gaat.

ALs je van plan bent veel weken te blijven, is het helemaal handig van te voren het ene uit te zoeken

*Hai! Ik ga in Januari voor 2 maanden naar Malaga naar Spaanse taalschool… zit nu een beetje alle talenscholen te vergelijken! Zijn er mensen die tips hebben of zelf in die tijd naar Malaga gaan? *
groetjes, Katinka