cursus spaans!!!

Ik wil deze zomer naar Spanje voor ongeveer 4-6 weken om een taalcursus te volgen. Alleen weet ik niet goed waarheen… Zijn er mensen die hun ervaringen willen delen met mij zodat ik wat meer weet? :wink: Welke organisatie, welke stad is er aan te raden tijdens de drukke warme zomermaanden? En is ook nog is redelijk van prijs? :wink:

Hoi,
Ik ben zelf al twee jaar bezig met een spaanse cursus, en onze leraar (spanjaard) is heel erg te spreken over taalinstituut Don Quijote.Zij geven op diverse lokaties in Spanje lessen.
Kijk eens op de website van Don Quijote.

Succes ermee!

Al 2 jaar joh? Wat voor niveau heb je nu?

Ik kan je Babel Idiomas erg aanraden. Ligt in het centrum van Malaga. Kleine school, Nederlandse eigenaar, lage prijzen. Zie www.spanishcoursesandcultureinspain.com. Ik studeer er nu ook.

Mocht je nog wat meer willen weten mag je me altijd mailen.

Spammerdespam

Okay… Mij lijkt een studentenresidentie wel het leukste en dat is er niet bij Linguaschools of Babel Idiomas… Don quijote lijkt mij wel tof maar wel duur maar zo’n taalreis is natuurlijk niet goedkoop eigenlijk… Heeft er iemand ervaring met Study Travel? En zijn er mensen die al eens in Nerja zijn geweest? Ben aan het denken om daar eventueel naartoe te gaan…

Het beste natuurlijk om Spaans te leren is om gelijk ook in een gastgezin te overnachten. Je moet dan natuurlijk altijd een beetje geluk hebben met het gezin, maar de meeste organisaties zijn vrij goed ook tijdens je verblijf, dat als het niet klikt, dat je van familie kan veranderen. Ik vond het in ieder erg leuk in Sevilla en als je bij zo´n familie bent en je MOET echt de hele tijd Spaans spreken, dan gaat het leren vliegensvlug.

Mijn ervaring met studiehuizen is dat studenten onderling toch vaak de neiging hebben om hun toevlucht tot een andere taal te nemen dan de taal die ze op dat moment aan het leren zijn.