Talencursus met Bicolor en Study Travel

Een goede tip om een talencursus te volgen is via Bicolor (www.bicolor.nl) en Study Travel (www.studytravel.nl).

Via Bicolor (www.bicolor.nl) heb ik een cursus Spaans gevolgd in Sevilla. De school (CLIC (http://www.clic.es/)) was niet groot, maar organiseerde heel veel voor de studenten. Ook het onderdak was goed geregeld. Ik sliep bij een Spaanse familie en dat was enorm leuk. Sevilla is een geweldige stad, Andalusia is prachtig en de mensen daar zijn ontzettend vriendelijk.

Bicolor (www.bicolor.nl) doet overigens ook Franse en Italiaanse cursussen. Wel alle cursussen alleen in Europa.

Via Study Travel (www.studytravel.nl) heb ik een cursus Spaans gevolgd in Santiago de Cuba, Cuba. Dat was ook super tof. Je krijgt les bij een leraar thuis en je hebt ook de mogelijkheid om een dans- of muziekcursus te volgen! Ook hier sliep ik bij een gastgezin en dat was voortreffelijk! Voor mij heeft Cuba het helemaal. Er is geen vriendelijker volk dan de Cubanen, de sfeer is zeer vriendelijk, hartelijk en warm.

Study Travel (www.studytravel.nl) doet ook Engelse, Franse en Italiaanse cursussen en niet alleen in Europa! Via Study Travel (www.studytravel.nl) kun je cursussen over de hele wereld volgen.

Beide zijn een echte aanrader! De cursussen die ik gevolgd heb zijn me meer dan goed bevallen!

Liefs,
Carolina

Hoi,

Op www.spaans.startbewijs.nl vind je honderden cursusmogelijkheden spaans op een rijtje … inclusief de door jou genoemde !

groetjes,

piet meijers

Hoi Piet,

Dat geloof ik graag, maar ik wilde met deze posting graag mijn ervaringen met anderen delen.
En dat heeft de site die jij noemde niet, mijn ervaring bedoelde ik dan. :wink:

Liefs,
Carolina

hoi…over ervaringen gesproken…ben ook in Sevilla geweest, met uitstapjes naar Granada en Cadiz. Een super ervaring geweest, ben verliefd geworden op Andalucie…ga hier geen commercieel verhaal ophangen maar de taalschool (don Quijote) die ik heb bezocht is zeer de moeite waard!!

Hasta luego