Talencursus Barcelona Of Salamanca

Hallo allemaal,

Ik wil komende zomer in Spanje voor 4 weken een talencursus gaan volgen via Studytravel.
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dat in Barcelona of Salamanca wil gaan doen.
Zijn er mensen die dit al hebben gedaan? Zo ja, wat raden jullie mij aan??

Alvast bedankt! :smiley:
Manja

hoi,

leuk plan! Salamanca is meer voor studenten en de cursussen zijn er goedkoper.
Barcelona is dus duurder maar biedt als stad wel veel meer.

Ik heb vorig jaar Barcelona gedaan met Lexton en dat beviel prima.
Ik heb voor 2005 gepland om mijn Spaans op te frissen in Salamanca en weer met hen
Kijk maar op www.lexton.nl of ga naar de Vakantiebeurs, daar staan ze dit jaar weer!

Suc6

Hola,
Ik ben in de zomer van 2002 2 maanden naar Barcelona geweest en ik heb daar ook spaans gestudeerd. Ik ben met Plus taalreizen geweest en het is mij heel erg goed bevallen, absoluut een aanrader dus. De stad Barcelona is echt fantastisch en het is een stad waar allerlei nationaliteiten komen. Ik heb zelf op International House gezeten en het voordeel daarvan vond ik dat er niet zo heel veel nederlanders waren dus je moet gewoon wel spaans of eventueel engels spreken.
Veel plezier alvast

Bedankt voor jullie advies/ verhaal!!
Ik ga waarschijnlijk ook naar de vakantiebeurs. Dan kan ik daar ook nog een aantal ideeen opdoen.
Inderdaad informeren bij Lexton, maar ik had gezien dat dat wel duurder is dan Studytravel…

Study Travel goedkoper? Het verschil mag er nauwelijks zijn.
Bovendien is Lexton 24 uur per dag in noodgevallen bereikbaar, dat heeft Studytravel niet.
Lexton maakt ook zelf zijn tickets, je kunt dus varieren (Iberia, Virgin, zelfs de bus)

hallo Manja,

ik volg op dit moment een talencursus in Salamanca. Ik vind het echt een geweldige stad. Salamanca is echt een studentenstad, aangezien hier drie universiteiten zitten en daarbij ook nog de verschillende talenreisorganisaties. Ik heb het hier echt heel erg naar mijn zin en heb al zoveel nieuwe mensen leren kennen. Elke avond lekker stappen en het voordeel van salamanca is dat het goedkoper is. Zelf volg ik de cursus bij don Quijote en benn erg tevreden over hen. Alles is goed geregeld en ze bieden veel extra´s. Als je meer wilt weten kun je even hun website bezoeken:

http://www.spanishspain.com

groetjes tamara