Talampay Nationaal Park

Hallo,
Voor zover ik hier al heb kunnen lezen kan je Talampaya niet vrij bezoeken en ben je verplicht een tour te boeken.
Op volgende website http://www.talampaya.com/ heb ik volgende prijzen gevonden
Tour 1: Talampaya Canyon - $185.00 per person (duration 2:30)
Tour 2: Excursión Cañón de Talampaya y Cajones Shimpa: $215,00 per person (duration 3:00 hs).
Tour 3: Adventure Safari by 4x4 Overland Truck - $235.00 per person (duration 2:30)
Tour 4: Talampaya Canyon and Los Cajones - $280.00 per person (duration 4:30).

En dan komt de inkom voor het park er ook nog bovenop

Aan deze hoge prijzen kan je dan toch hoogstens 1 tour doen, waardoor je dan ook maar een halve dag in het park nodig hebt.
Of zijn er activiteiten in het park die gratis zijn ? Wandelen ?

Ik denk dat je je vergist in $ en US$ :slight_smile: Prijzen in $ zijn in pesos (tenminste, op Argentijnse websites dan he!). Dan wordt het een heel ander verhaal :slight_smile:

Dat maakt inderdaad een enorm verschil. In dat geval is het misschien wel interessant om de lange toer te doen. Bedankt !

Wij hebben een week of 2 geleden Talampaya bezocht. Ga fietsen! Helemaal geweldig, je ziet veel meer, bent in een klein groepje en ervaart de kloof veel beter. Qua zwaarte goed te doen. De gids vertelt van alles en het is iets goedkoper dan in een bus met veel mensen waar je als je pech hebt weinig ziet.