Ondanks dat we dachten te weten waar we volgend jaar juni naar toe willen blijft Taiwan toch ook enorm aantrekkelijk, probleem hiervan is echter dat we er zo weinig over kunnen vinden.
Heeft iemand hier wat bruikbare tips (web pagina’s) die ons wat op weg kunnen helpen?
In Nederland zijn dat bij mijn weten alleen Koning Aap en Kuoni. Internationaal heb ik wel goede dingen gehoord over The Oriental Caravan. Maar je betaalt wel heel stevig voor zo’n reis, en volgens mij (al ben ik helaas nog geen ervaringsdeskundige) is het toch een van de makkelijkere landen in die regio om zelfstandig te bereizen.
Leuk hoe de dingen soms kunnen lopen, vakantie plannen zijn weer helemaal anders geworden (zie onderschrift), mede dankzij de veel te hoge prijzen van de reis aanbieders.
Wie weet wat 2013 gaat brengen, het blijft een bestemming die hoog op mijn lijst staat.
Mooi vooruitzicht! Helaas werkten het weer en mijn fysieke gesteldheid destijds niet helemaal mee, maar heb me desondanks toch uitstekend vermaakt in Taipei, en wil zeker nog een keer terug om meer van zowel die stad als de rest van het land te zien.