Taalschool en accomodatie in BA

Hola,

Ik ben van plan om 3 maanden door Argentinie te gaan reizen vanaf september. Het liefst ga ik beginnen met 1 of 2 weken taalcursus in BA.
Via google heb ik al veel verschillende taalscholen gevonden maar vind het toch nog best lastig om er een te kiezen.
Vandaar mijn vraag of er mensen zijn die ervaringen hebben met taalscholen in BA. Wat ik belangrijk vind is: centraal gelegen locatie, goede en enthousiaste leerkrachten, gevarieerde groep leerlingen, kleine klassen, dat er leuke tripjes worden georganiseerd, evt. ook met b.v. salsa of tango lessen.

En nu ik toch bezig ben zou ik ook wel wat tips willen over accomodatie in BA.

Alvast hartelijk bedankt!

groetjes,
Irene :ARGENTINA

Ik heb alleen ervaring met don quijote maar dan in Spanje… Dus kan niet echt iets zeggen over de scholen in BA… Weet alleen wel dat ik DQ erg goed en fijn vond…

Hoi,

Ik heb ervaring met de Universiteit van Buenos Aires en met een aardige talen school in Recoleta waar het op zich niet verkeerd was. Hoewel ik wel bij beiden de indruk kreeg dat in Argentinië de snelheid wellicht iets lager ligt dan we gewend zijn.

Voor accomodatie kun je me laten weten via PM wat voor iets je zoekt. wellicht heb ik een paar leuke opties voor je.

saludos!

Hoi Irene,

Is het gelukt om een organisatie te vinden waar jij je taalcursus gaat doen? Ik ben ook aan het kijken en er is heel veel aanbod, kom er niet zo goed uit. Heb jij al wat geboekt en waar?

Alvast bedankt.

Groetjes Sevinc