Spaans leren in Buenos Aires

Iemand tips naar welke talenschool ik wel of juist niet moet gaan? Ik wil ongeveer 3 weken spaans leren en in die tijd verblijven bij een gastgezin. Op internet zie ik vanalles en ook de prijzen verschillen. Kan ik gewoon voor het goedkoopste gaan? Wil het sowieso niet regelen via een Nederlandse organisatie omdat ik het idee heb dat ik dan sowieso meer betaal terwijl het zelf ook wel te regelen is. Of heb ik het dan mis??
Hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen!
Groetjes!

ik heb het zelf bij ibl gedaan 4 maandjes terug, ligt midden in het centrum van BA, 135 dollar volgens mij per week voor groepslessen, gaven goede lessen, 2 verschillende leraren zodat je niet aan 1 stem went. doen ook prive lessen (heb ik de 2e week gedaan, omdat je na de 2e week wel begint te merken dat de ene persoon sneller leert dan de ander)
en ook daar had ik 2 leraren. als je interesse hebt, kan ik je haar email geven, privelessen waren bij haar goedkoper dan bij ibl.

Hey Angela!
Bedankt! Ben nu even aan het kijken en de site ziet er wel goed uit! Ik vroeg me alleen af of je ook een acomodatie via hen hebt geregeld? Het leek me wel leuk en leerzaam om in een gastgezin te verblijven en zie hier dat ik zelf dingen kan uitzoeken en ook de wijk kan uitzoeken. Heb je hierin ook nog tips voor me??? Bijvoorbeeld welke wijk in Buenos Aires juist wel of niet goed is?
Groetjes!

nee accomodatie heb ik zelf geregeld, ik heb gewoon in een hostel geslapen
ik heb zelf 1 week in het centrum geslapen en 1 week in palermo, vond de wijk palermo erg leuk (is ook julia’s tango opgenomen) veel leuke barretjes, goed bereikbaar, leuke parkjes!
de wijk la boca is niet heel veilig en san telmo is ook een leuke wijk!
als je nog vragen hebt, hoor ik het wel
groetjes angela

Angela, ik ben geinteresseerd in je onderwijs adres en contacten voor spaanse les in B.A. Ik ga drie maaden naaar Argentinie en spreek nog geen spaans.
Kan ik die adressen ontvangen svp? hartelijk dank

Beste schoolzoekers,

ik ben contactpersoon in Nederland voor een taalschool in hartje Buenos Aires. Ik heb zelf via dezelfde organisatie gestudeerd in Brazilië en ik kan de school van harte aanraden. Ze regelen alles voor je tijdens je verblijf en ze zijn zo aardig! De directeur van de school in Argentinië heet Wenderson Mota en je kunt hem mailen in het Engels via info@australidiomas.com . Natuurlijk kunnen jullie mij ook mailen met vragen. [EMAIL=“jasper@fastforward.com.br”]jasper@fastforward.com.br. Of kijk op www.latinci.com.

De school staat overigens op 12 november op de EXPO Studeren in het Buitenland in Utrecht. Dan kun je rechtsstreeks praten met de eigenaar. www.studereninhetbuitenland.com/expo