Hallo allemaal,
ik ben van plan om begin januari naar BA te reizen, daar een aantal weken een taalcursus te gaan volgen en daarna nog een half jaar door de rest van Argentinie te reizen. Alleen nu begon ik me zorgen te maken of januari wel een goed moment is om in BA te zijn voor een taalcursus, is het niet ontzettend warm dan daar? en trekken niet veel inwoners van BA de stad uit? Of valt dit allemaal wel mee? Ik wil namelijk graag de sfeer van BA meemaken en dat kan niet als de halve stad leeg is lijkt me.
Alvast bedankt voor jullie tips.
Groetjes Sandra
Het is veel te heet in januari in de stad (geheel naar mijn persoonlijke mening uiteraard). Dan zou je beter kunnen kijken naar een talenschool in bijvoorbeeld Bariloche waar er enkele zitten.
het is ook veeeeel te heet, maar vooral vochtig!!! Mijn dochter die daar woont heeft het normaal altijd koud , maar die hoor ik dan zelfs klagen! Er zijn veel mensen weg dan, maar ik denk wel dat je nog van alles kunt doen hoor. Maar het idee van Flipsen is niet verkeerd, aan het eind van je reis kun je dan een weekje BsAs doen? Want het is wel een super stad!
Oke bedankt voor jullie tips. Ik ga de tip van taalcursus in Bariloche zeker onthouden!!
BsAs is altijd druk… Ook in de zomer.
Taalcursussen zijn neem ik aan binnen en binnen in BsAs is altijd met airco. Miljoenen…