Ik vertrek op 2 januari naar Buenos Aires om 2.5 maand te gaan reizen, ik zal dan naar Lima gaan!..
is er iemand die misschien begin januari ook naar BA gaat en daar een klein stukje samen wil reizen?
Ik hoop iets te horen!!
O ja, iets over mij is misschien wel handig… Ik ben 23, woon in amsterdam en werk momenteel fulltime met probleemjongeren. Ik ben vorig jaar afgestudeerd in SPH. Ik ben flexibel en sta voor alles open… wil eigenlijk niet te veel plannen van te voren
Hey, nee zo te zien niemand?? Snap ik niet want BA is helemaal geweldig… Ik ben vorig jaar naar BA geweest en nog een paar tripjes gemaakt etc etc … Ik kan je wel een paar tips of must see/do geven als je dat wil…
Ik weet niet of je al precies weet wat je wil doen en zien in en rond BA. Maar het is zeker de moeite waard om naar Uruguay te gaan per boot (1,5 uur) 40 euro ongeveer. Colonia en Montevideo en ook punto del este zijn allemaal de moeite waard. Wat ik zelf toch wel heel erg bijzonder vond was Iguazu…
En in BA zijn zoveel dingen te doen en zien, maar ik weet niet waar je zelf aan dacht ?
Heej,
Ik vlieg ook op 2 januari naar BA om vervolgens 3 maanden te gaan rondtrekken. En eind maart vlieg ik ook terug van Lima…toevallig. Ik blijf in elk geval 4 dagen in BA en dan zie ik wel verder, ik wil ook niet teveel plannen…
Vlieg je ook met Air France?
Iets over mijzelf, ik ben 37, ietsje ouder dan jij…en werk in utrecht. Laat maar weten of je iets wil afspreken en wie weet komen we elkaar nog wel tegen.
Lees net je berichtje en moet zeggen wat een toeval!!
ik vlieg 2 januari idd met Air france… via parijs… Jij ook?
Ik heb voor nu besloten om 5 dagen in BA te blijven en daarna heb ik nog niet iets gepland…
Ik vlieg op 13 maart vanaf Lima… ( maar ga dan verder naar Colombia)
misschien is het handig als we mailen over hoe en wat… Als onze ideen overeen komen, lijkt het me wel leuk om af te spreken en misschien kunnen we wat samen reizen ofzo?
Je kan me mailen op [EMAIL=“shanna686@gmail.com”]shanna686@gmail.com
hoi! ik ben ook op zoek naar een reismaatje in dezelfde periode! ik zit nu in Buenos Aires, leer spaans en doe vrijw. werk, maar ga vanaf januari 3 weken reizen, dus misschien gezellig om (stukje) samen te reizen in Argentinie? Ik ben 23 jaar en studeer in Utrecht.
Laat maar weten!
Wij zijn later in BA maar wou je toch even vragen of je tussen de verschillende locaties vliegt?? zoja kan jij me tips geven via welke vliegmaatschappij we kunnen boeken?
Ik heb 2 binnenlandse vlucht, ik vlieg dan met aerolinas argenitina geloof ik dat het heet… En ik heb het geboekt, via de vliegfabriek.nl
En het klopt dat het best prijzig is allemaal… heb het internet behoorlijk afgestruind en zag eingelijk dat het steeds duurder werd… Dus heb toen maar geboekt…
succes
Ik ben elsje en vertrek ook 2 januari 2010 naar BA.Ik ga daar 4 weken spaans doen,maar mag ik je vragen vanaf waar jij vertrekt.Is dat schiphol,tussenlanding op rome,en vandaar uit naar BA,of reis je ergens anders vandaan?
Hoi Elsje,
ik ben nu 4 weken in BA en ben er nog 3 ongeveer. Ik ben van plan om vanaf 4 januari 3 weken te gaan reizen, ik wil eerst naar het zuiden en dan naar het noorden.
Wat zijn jouw plannen?
ik zou ook erg graag een reis willen maken vanaf ongeveer februari, zou erg graag in zuidamerika willen rondreizen of naar een plek willen gaan en daar een talencursus doen en vanuit daaar dingen zien/doen, maar ik vind dat toch niet heel fijn om alleen te doen.
Ik zou super graag naar buenos aires willen… heeft iemand goede sites voor vliegtickets? want zie dat deze erg aan de prijs zijn.
verdre zie ik dat mensen op dit forum ook talencursussen doen, zelf ben ik daar ook erg in geinterreseerd, maar zie dus dat dit ook er duur is. hoe doen jullie dit en hebben jullie daarover nog tips?
vrijwilligers werk vind ik ook een optie…
zoals je dus kan lezen ben ik nog helemaal open voor ideen.
ik hoop van jullie te horen!
Ik vlieg half januari naar Buenos aires om daar 4 weken taalcursus te gaan doen. Vervolgens wil ik nog 2 maanden verschillende omringende landen gaan bezoeken. Weten jullie toevallig een goede taalschool in BA? Of de leukste wijk/school om de cursus te volgen.
Goedkope vliegtickets zijn moeilijk te krijgen, verschillende data proberen kan schelen. Zelf heb ik voornamelijk kilroy, seatsaver, cheaptickets, expedia en ebookers in de gaten gehouden.
Ik vlieg 2 jan naar BA,blijf voor 4 weken in een gastgezin,en ga spaans doen(heb ik net 3 mnd in salamanca gedaan)Dan wil ik een mnd rondtrekken in peru.Jammer dat de incatrail in febr gesloten is,en dan vlieg ik naar costa rica om vrijwilligerswerk te doen.5 april ga ik weer naar nederland.Kun je me zeggen of het moeilijk is mensen te vinden in BA om mee rond te reizen door Peru of weet je dat ook niet!.Ik mag dit nml niet alleen doen v mn ouders.Bevalt het je daar? Groetjes Elsje
Ik moet nog boeken.misschien is dit een optie.Ik ga 4 jan wel meteen voor 4 weken een cursus spaans doen,en in febr rondreizen in peru,vervolgens vrijwilligerswerk in costa rica.
Ik hou je op de hoogte,
Leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die in januari naar Argentinie gaan. Ik vertrek 15 januari met Alitalia via Rome naar Buenos Aires. Ik blijf daar 2 weken voor een taalcursus. Daarna heb ik nog een week om te reizen. Weet dat het allemaal kort is maar kan niet langer weg blijven door andere verplichtingen en wilde er toch even tussenuit In mijn reisweek ben ik van plan het vliegtuig naar Iguazu te nemen, daar de watervallen te bekijken en dan rustig terug naar Buenos Aires te reizen per bus. Het lijkt me leuk (delen van) deze reis samen met iemand anders te ondernemen of samen leuke dingen te doen in Buenos Aires.
Ik ben 22 jaar en zit in de afrondende fase van mijn hbo studie logistiek en economie