Reismaatje Argentinie vertrek 3 januari 2011

Ola todos!

Op maandag 3 januari 2011 vertrek ik voor een kleine 5 weken naar ( zo en zo) Argentinie en het lijkt me gezellig om in ieder geval de eerste paar dagen op te trekken met iemand die ook de Argentijnse sferen wil beleven!

ik ben een gekke, spontane levensgenieter die al heel wat reis ervaring heeft en Argentinie voor 2011 op het menu heeft staan.

Heb je tips, zin om mee te gaan, al plannen enz enz… Dan hoor ik het graag!

hola!

al een reisgenoot gevonden? ik wil ook naar Buenos Aires,om mijn spaans te verbeteren en de Tango te leren! daarna wil ik nog naar Brazilie en Peru. Mag ik vragen waar je hebt geboekt en hoeveel je voor het ticket hebt betaald?

saludos,

Josien

Hola!

Wat een leuke reis heb jij in het verschiet zeg! wanneer vertrek je?
Ik heb geen reismaatje meer kunnen vinden, maar wel alles zo goed mogelijk voor mezelf geregeld de eerste paar dagen.
Ik heb ongeveer €1200 betaald voor het ticket, bij world ticket center… Januari is een soort van hoogseizoen daar, dus het was zo’n €100 duurder dan “normaal”. Ik vlieg vanaf Amsterdam en daarna heb ik een tussenlanding in Houston.

Ik ben de eerste anderhalve week in BA en daarna ga ik door naar Mendoza, schijnt ook prachtig te zijn. Daarna heb ik nog 2 weken om het noorden een beetje te bekijken.
Ik heb er zin in!
Hoop dat je een fijne vakantie gaat krijgen!

Hasta la pasta!

Hola!

Heb je al een reisgenoot voor Argentinië gevonden?

Indien niet, heb ik wel interesse!
Ik woon in Antwerpen en wil graag voor 3 à 4 weken naar Argentinië, liefst vanaf medio januari 2011.
Laat me een berichtje op ndvrdotcom@yahoo.com als je graag meer weet!

Groetjes!