Hoi,
Ik ben Anna en ik ben vanaf 7 november tot maart in Argentinië. In januari en februari ga ik rondreizen. Zijn er nog mensen die ook rond die tijd in Argentinië zijn en ook wat samen willen reizen?
Groetjes, Anna
Hoi,
Ik ben Anna en ik ben vanaf 7 november tot maart in Argentinië. In januari en februari ga ik rondreizen. Zijn er nog mensen die ook rond die tijd in Argentinië zijn en ook wat samen willen reizen?
Groetjes, Anna
Hoi Anna,
Vanaf begin januari wil ik beginnen aan mijn rondreis door Zuid-Amerika.
Mijn planning is om voor 4 maanden te gaan reizen, beginnend in Argentinie.
Misschien dat je het leuk vindt om de maand januari samen te reizen?
Ik ga namelijk alleen en zou het fijn vinden om in het begin met iemand samen te zijn.
Mocht je het leuk vinden om samen te reizen, mail me dan via mariska_nagelkerke@hotmail.com
Veel plezier in Argentinie, zie dat je vandaag vertrekt!
Groetjes mariska
Hoi mariska,
Super leuk! Ik ben nu in B.A. het is super warm trouwens.
kanje mij even een pmtje versturen sturen?
Groetjes, anna
Hoi, ik heb je via facebook een bericht gestuurd, mijn mail doet het niet.
Liefs, anna
Hi Anna en Mariska,
Aan het genieten van BA Anna? Ik vertrek 9 dec naar BA. Het idee is om daar een talencursus te doen en oud en nieuw te vieren en dan vanaf januari te gaan reizen door argentinie (en vervolgens verder naar chili, bolivia en peru). Maar zou het ook leuk vinden om te (gedeeltelijk) samen te reizen. Misschien kunnen we elkaar in Argentinie meeten?
Groetjes,
Guilene
18 feb kom ik aan in BA, om vanuit daar naar het zuiden te gaan naar Ushuaia en vanuit daar via chili naar Lima(peru) om van uit daar 25 April terug te vligen naar NL, wie weet zien we elkaar onderweg ergens
Hoi Guilene en Winstonicus,
Klinkt leuk, misschien kunnen jullie nog een berichtje sturen als jullie hier zijn?
Groetjes,
Anna