Ik ben van plan komende zomer 3 a 4 weken door argentinie rond te trekken, maar ik heb niet zo’n zin om dit in mijn eentje te ondernemen.
En ben dus op zoek naar leuke reisgenoten die ook van plan zijn om hier heen te gaan!
Ben 26 jaar, sinds december werk ik en ben zelf al 2 keer in Azie geweest. Nu wil ik wel eens de andere kant op!
Ik heb niet helemaal dezelfde plannen als jou, maar ik ga ook naar Zuid-Amerika en in dezelfde periode als jou. Ik ga echter alleen naar Peru.
Ik heb al paar post geplaatst op deze site maar er is nog weinig animo vandaar dat ik toch ook maar op jouw post reageer…
Ik heb vrijdag een ticket geboekt waarmee ik op 17 juli naar Lima vertrek. De eerste 4 weken zal ik vrijwilligerswerk en Spaanse les volgen in Cusco. Daarna, vanaf 16 augustus, wil ik nog 3 weken rondreizen. Op 3 september vertrek ik weer vanuit Lima naar Nederland.
Misschien lijkt Peru je ook wat en kunnen we daar samen rondreizen??
Even kort over mijzelf. Ik ben Tine, 21 jaar. Studeer dit jaar af van hbo-pedagogiek en woon in Tilburg.
Mijn voorkeur ligt toch wel bij argentinie, dus ik hoop dat iemand hier nog op reageert. Mocht dit niet zo zijn dan ben ik zeker wel geinteresseerd in Peru eerlijk gezegd!
Dus ik houd me aanbevolen in elk geval!
Weet niet of je ondertussen al een reisgenoot hebt gevonden, maar jou idee spreekt me erg aan. Laat even horen of je nog een reisgenoot zoekt en wanneer je precies zou willen gaan.
Ik ben van plan eind juli/begin augustus naar Argentinie te gaan. Ik studeer nog en wil voor 31 augustus terugkomen. verder wil ik zeker buenos aires zelf verkennen en zeker mendoso/salta etc.
Als je wilt kunnen we samen gaan. Met 2 personen is het leuker. Mijn spaans is goed. Dus no problemo.
Bedankt voor jullie reacties!!
Ik weet nog steeds niet of het mijn vrije dagen gaat lukken, aangezien ik 2 functies heb, en voor de ander niet zomaar vrij kan krijgen…ik ga mijn best doen & zodra ik meer weet zal ik dit laten weten!
Hallo Tessa,
Ben zelf een reizende type, heb zelf al veel natuurwonderen bezocht, zoals, Grand en Braice Canyon, Yoseminth Park, Niagara, Cannda, oost en Westkust VS, oostenrijk, Spanje, Trip in India. Heb veel ervaring met reizen. heb ook al met een tent op reis geweest.
Argentinië die is nog in mijn verlanglijstje.
Ikzelf ben sportieve heer van 183 cm, 69 kg, geen roker, geen drug, geen alcohol op reis. Won in gent dicht bij belangrijk treinstation, de poort van de werld voor uitstappen.
Graag even je mening, laat me geworden op [EMAIL=“John.vino@hotmail.com”]John.vino@hotmail.com
Reisgroetjes
John
:dag:Hallo Tessa,
Ben zelf een reizende type, heb zelf al veel natuurwonderen bezocht, zoals, Grand en Braice Canyon, Yoseminth Park, Niagara, Cannda, oost en Westkust VS, oostenrijk, Spanje, Trip in India. Heb veel ervaring met reizen. heb ook al met een tent op reis geweest.
Argentinië die is nog in mijn verlanglijstje.
Ikzelf ben sportieve heer van 183 cm, 69 kg, geen roker, geen drug, geen alcohol op reis. Won in gent dicht bij belangrijk treinstation, de poort van de werld voor uitstappen.
Graag even je mening, laat me geworden op [EMAIL=“John.vino@hotmail.com”]John.vino@hotmail.com
Reisgroetjes
John>>>
Hallo Patricia,
Heb nog geen plannen gemaakt voor Argentinie. Wacht of er een medereiziger is om samen te reizen. Om dan mijn visum voor Argentinie aan te vragen, als ik de juiste datum verneem.
Vlot Spaans spreek ik nog niet. Enkele gedachten.
Niet ver van mijn deur, in Gent, is er een reisorganistie die zeer lage vliegtarieven heeft. Heb er al gebruik van gemaakt.
Over een antal jaren terug was ik van zin een trip te maken naar Argentinie die georganiseerd was en gesponserd, die is dan afgeblazen, omdat er velen afgehaakt hadden door de Falklands oorlog van Argentinë. Ze hadden schrik gekregen. Wat ik jammer vond, een beetje avontuur mag toch ook. Zo is mijn aandacht naar Argentinie gebleven.
Graag even je mening
Reisgroetjes
Ik ben een mannelijke reisgenoot, die al veel gereisd heeft in de wereld. Juist Argentinia staat nog op mijn verlang lijstje.
Ik woon in Gent dicht bij treinstation op een laan.
Graag even je mening.
Ik ben 26 jaar, werk in het voortgezet speciaal onderwijs en wil ontzettend graag naar Argentinië Het liefst zou ik drie weken gaan, in juli en/of augustus. Ik wil niet te laat terug zijn, ivm de start van het nieuwe schooljaar…
Wil graag naar Argentinie gaan.
Waar woon je ergens, zodat we elkaar vlug kunnen ontmoeten. Heb wel een reispas maar nog geen visum voor Argentinie.
Laat me vlug wat gegeven geworden en elkaar te ontmoeten, dan kan ik mijn visum aanvragen.
Send het naar mij [EMAIL=“John.vino@hotmail.com”]John.vino@hotmail.com