Reisgenootje gezocht: Argentinie zomer 2010

Hallo!!

Ik ben van plan om komende zomer ( juli/augustus) rond te gaan reizen in Argentinië en misschien wel omstreken. Afgelopen zomer ben ik gaan interrailen door Europa, voor het eerst backpacken in m’n uppie! Dit keer wil ik ook gaan backpacken, maar dan wat verder en het liefst met iemand anders, dat is toch een stuk gezelliger! Mijn plannen liggen eigenlijk nog best open. Ik wil in ieder geval Argentinië zien en misschien ook wat meer van Zuid-Amerika, maar de tijd is natuurlijk wat beperkt.

Ik zal ook nog even iets over mezelf vertellen :)! Ik ben 22 jaar en ben in juli afgestudeerd en ben nu SPH’er. Omdat ik toch het onderwijs in wil begin ik in september 2010 aan een nieuwe opleiding. In mijn vrije tijd doe ik aan rugby, dus ben redelijk sportief ingesteld. Verder vind ik het leuk om te stappen, maar kan ook genieten van een biertje op een terras.

Mocht je dus ook komende zomer richting Argentinië gaan, laat wat van je horen en misschien kunnen we samen plannen maken als het klikt!

Groetjes,
Francisca

Hi Franciska,

Ik kwam je berichtje toevallig tegen, zelf heb ik een bericht geplaatst op het Argentinië forum.
De plannen die je hebt, komen redelijk overeen met de mijne. Ik zou in de zomer van 2010 ook naar Argentinië willen om te reizen en/of te werken. Naast Argentinië zou het ook super zijn om andere landen in Zuid-Amerika te bezoeken. Ik heb een basiskennis Spaans, deze zou ik willen verbeteren. Wat is jouw plan precies? Wil je werken of alleen reizen? En ben je van plan om Spaans te gaan leren? Wat spreekt je aan in bijvoorbeeld Argentinië?

Groetjes,
Inge

Hey Inge!!

Wat leuk dat je ook van de zomer naar Argentinië wil gaan. Zelf spreek ik ook een heel klein beetje Spaans en wil deze kennis uit gaan breiden door daar Spaans te gaan leren. Hoe lang ofzo, weet ik eigenlijk nog niet. De natuur in Argentinië lijkt me fantastisch en wil deze graag gaan ontdekken. Mijn plannen zijn nog in een beginstadium. Ik weet nog niet precies waar ik allemaal naartoe wil en ben me nog aan het oriënteren, dus sta ook nog open voor vanalles. Ik moet begin september weer terug zijn omdat mijn studie dan begint, ik denk dat ik begin juli vertrek, maar dat staat nog niet echt vast. Wat zijn jouw plannen voor zover?

Groetjes,
Cisca

hey,

wat superleuk dat je vorige zomer bent gaan interrailen door europa! lijkt me ook nog eens gaaf om te doen. voor de komende zomer had ik het plan om samen met een vriendin door argentinie te gaan reizen maar ze heeft nu besloten het toch maar niet te doen omdat het voor haar financieel gezien erg moeilijk word. maar ik ben niet van plan de hele zomer hier in nederland te blijven!
ik ben nog bezig aan mijn hbo studie en zit dus erg vast aan de data van mijn studie. ik heb waarschijnlijk een maand tot anderhalve maand de tijd, ongeveer in de periode die jij noemt. dus als je nog steeds op zoek bent naar een reisgenote hoor ik het graag!

Hoi allemaal,

Ik heb ook plannen om komende zomer naar argentinie te vertrekken, voor een maand ongeveer. Omdat ik onder andere werkzaam ben op scholen (school maatschappelijk werk) ben ik ook aan de zomervakantie gebonden.
Ben zelf al twee keer in Azie geweest, en wilde toch eens een keer een ander continent bezoeken :slight_smile:
En daarvoor ben ik ook op zoek naar reisgenootjes!
Hoop wat van jullie te horen!

Hey!

Het interrailen door Europa was inderdaad echt gaaf! Erg leuk om een keer te doen, maar je moet wel goed stil kunnen zitten, en daar heb ik nog wel eens moeite mee… Stil zitten in een trein… Maar gelukkig ontmoet je superveel mensen waarmee je het gezellig kan maken!

Maar goed, dat was vorig jaar, komende zomer staat nog steeds Argentinie op de planning! En ben ook nog opzoek naar een reisgenoot (of 2). Concrete plannen heb ik nog niet echt. Ik heb de LP al wel doorgespit, heel Argentinie zien wordt waarschijnlijk wel wat lastig in een week of 6. Maar een groot deel moet wel te doen zijn. Ik wil zeker veel zien, maar het moet niet zo zijn dat ik me moet haasten om zo veel mogelijk te zien. Ik wil wel goed de tijd nemen om van alles te bekijken, maar om nou elke dag kerken en andere toeristische trekpleisters te bezoeken is ook nog niet waar ik zin in heb. Het moet een goeie combi worden met dingen bezoeken en ook genieten en relaxxen! Mochten jullie al concrete plannen hebben hoor ik die graag!!

Liefs,
Cisca