Reisgenoot Argentinie juli-aug

Hallootjes!

Ik ben Marjolein, 26 jaar en ik wil voor het eerst gaan ‘backpacken’ in Argentinie.
Ik werk in de jeugdgezondheidszorg (Utrecht), deze is in de zomervakantie gesloten. Aangezien ik geen zin heb om een marathon neuspeuteren te houden, leek het mij een ultieme uitdaging om te gaan backpacken. Maar alleen is ook maar alleen, vandaar dat ik een gezellig en lief reisgenootje zoek!

Ik wil naar Argentinie voor de prachtige natuurfenomenen! Ik zou Ecuador trouwens ook heel gaaf vinden, maar van Argentinie heb ik gehoord dat het in ieder geval veilig is.
Ik heb nog geen ticket geboekt, maar ik had in gedachten om te vertrekken in week 31 en terug te komen in week 34, dus dat valt nog met jou te overleggen :wink:

Btw ik ben geen couchtraveller of very low budget, dus geen liftpraktijken of slapen met kakkerlakken :biggrin:
Ik ben geen nachtbraker of feestbeest :drool:, ik wil gewoon zoveel mogelijk zien van Argentinie. Dat wil niet wegnemen dat ik de vakantie best wel wil inluiden met een cocktail en wil afsluiten met een party op het strand!

Ben je enthousiast geworden na mijn oh-zo-bijzondere introductie kuch, dan moet je zeker even reageren!
PS: ik ben 17 Juli t/m 24 Juli in Griekenland, dus na 24 Juli kan ik uitgebreid op je reactie reageren

Ik hoop van je te horen! Cu soon! :dag: :ARGENTINA

Da’s nou jammer, naar Griekenland had ik best met je mee gewild :slight_smile:

He,
ik ga helaas pas in januari… maar anders had het met leuk gevonden om samen te gaan! haha je verhaal spreekt me namelijk aan… Dus mocht je in januari willen gaan :wink:

Groet,
Shanna