Hoi Reizigers.
Ga 20 november naar Argentinië om te beginnen aan een spontane en avontuurlijke reis. Wie gaat er deze periode ook heen?
Kunnen we eventueel samen reizen?
(Heb zelf al behoorlijk wat gereisd, ook in zuid- Amerika, maar deze keer lijkt het me leuk met een maatje)
Ben zelf 35 jaar oud.
Ik hou zelf van een mooie afwisseling van activiteiten. Lijkt het je wat dan lees ik graag je reactie.
Groetjes, alex
Hoi,
Ik ben nu Buenos Aires en ben van plan om de komende weken door Argentinië te reizen en daarna misschien Chili en Peru. Misschien kunnen we een stukje samen reizen?
Grtjes
Hai Alexander en Melanie,
Ook ik zit nu in Buenos Aires en vertrek morgen naar Puerto Madryn. Mochten jullie ook die kant op komen of andere plannen hebben, houd me op de hoogte. Want samen reizen is toch net wat gezelliger.
Even wat info over mezelf:Nadia, 34 jaar en vaker gereisd, ook in zuid- en midden Amerika.
Groetjes, Nadia
Hoi Nadia,
Ben op dit moment in Bariloche. Waarschijnlijk over een paar dagen ga ik zuidelijker, puerto madrin , verder naar el calefate
Hoe en wat heb ik wel ideen over, maar staat nog open.
Wat ga jij in Puerto madrin doen?
Groetjes Alex
hai Alex,
Ik ben van plan om zo’n vijf dagen te blijven in puerto madryn. Dit als uitvalsbasis voor valdes en punto tombo en misschien nog een dagje strand. Daarna naar el calafate of bariloche. Sms anders als je deze week in puerto madryn aankomt. Dan kunnen we makkelijk en snel afspreken 31 6 34 14 07 95. Misschien dat we daarna ook nog wat overlap hebben in el calafate.
Hopelijk tot horens!
Groetjes, Nadia
Hoi,
Ik ga vandaag richting Rosario en daarna verder omhoog richting Puerto Iguaçu.
groetjes
Hoi Nadia,
Ben net aangekomen in Puerto Madryn. Zit in El Gualicho.
Misschien even contacten via de mail?
Gr Alex
duinduin@ision.nl