¿Cómo te va?
Wie gaat er met mij mee? Ik ben van plan eind november vanuit Buenos Aires te gaan rondreizen door Argentinië. Ik ben een jongen van 23 jaar en woon voor een half jaar samen met mijn vriendin in BsAs. Vanaf eind nov, dec en jan heb ik de mogelijkheid om wat meer te gaan zien van het mooie imposante land. Vind je het leuk om samen met mij te gaan backpacken? Stuur dan een reactie of mail je ideeën naar [EMAIL=“rentzing@hotmail.com”]rentzing@hotmail.com en misschien kunnen we samen reizen.
hee tim
vanaf 10 dec zit ik (21 jr) samen met mijn vriend (29jr) in argentinie en va 14 dec in ushuaia. mijn plan is om van daaruit omhoog te gaan reizen via alle mooie parken in chili en argentinie. Op 9 feb vliegen we weer huiswaarts, dus we hebben wel iets meer tijd, maar als je wat samen zou willen doen laat maar horen !! Groetjes Fleur
Wat ontzettend leuk dat jullie gereageerd hebben! Ik woon samen met mijn vriendin (22 jaar) in BsAs. Zij heeft helaas niet de mogelijkheid om te gaan reizen (vanwege fulltime stage lopen). Ik ben van plan om in de laatste week van november te gaan reizen. Wij hebben namelijk 2 dgn geleden te horen gekregen dat de ouders van mijn vriendin ons komen opzoeken (op 2 jan). Dit is dus de reden waarom ik uiterlijk in de derde week van december terug wil zijn in BsAs. Het is natuurlijk wel een optie om elkaar te ontmoeten in die tweede week van december. Ik heb namelijk ongeveer de zelfde route in mijn hoofd.
Zullen wij het zo afspreken dat we elkaar mailen op het moment dat jullie in Argentinië zijn? Dan kijk ik waar ik op dat moment ben en waar wij elkaar eventueel kunnen treffen.
P.S. Ik heb al wat van het noorden gezien en de garantie die ik jullie nu al kan geven is dat jullie geen spijt zullen gaan krijgen van dit ongelofelijke mooie en veelzijdige land. De mensen en het weer, werkelijk waar geweldig!