Ik ben Natalie 22 jaar woon in Amsterdam en ben vorig jaar afgestudeerd. Dit jaar heb ik geprobeerd aan een leuke baan te komen. Helaas is dit niet gelukt en heb ik het met tijdelijke banen moeten doen. Nu ga ik daar mijn voordeel uit halen, geen contract geen verplichtingen Op naar Argentinië van september tot eind oktober! Ik hoor graag van je als je de zelfde plannen hebt. Groetjes
Hoi Nathalie,
Weet je al een datum wanneer je in Argentinië aankomt en heb je al een route gepland? Ik ben zelf ook in september in Argentinië.
Groetjes,
Nicole
Hey,
Ik ben ook aan het kijken om ergens in oktober/november naar de kanten van Argentinië te gaan. M’n route enzo moet ik nog beginnen bekijken. Moest je zin hebben om verder af te spreken of eventueel een stuk samen door te trekken moet je maar een seintje geven.
Hoi Nicole,
Excuses voor de ontzettend late reactie. Ik ben nu van plan om 5 september te vertrekken. Ik heb de volgende plaatsen in gedachte in argentinie: Buenos aires, even met de veerboot naar Uruguay, Tigre
La plata, Rosario, Puerto Iguazu, Salta, San juan, Mendoza en Salinas grandes
Verder ben ik ook van plan door te reizen naar chili. Maar niks staat echt vast ik zie het meer als een grove schets. van wanneer tot wanneer ben jij er? en wat staat in de planning?
Hoi Timmy , ik zal in oktober waarschijnlijk aan de westelijke kant van Argentinië zijn om zo door te gaan naar chili. Ik gok dan ook niet dat onze paden kruizen. Maar kijk maar of er iets overeenkomt qua locaties in de reactie die ik naar nicole heb gestuurd