Argentinie nov 08 - jan 08, wie gaat mee?

Hoi allemaal,
ik ben Charlotte een 22 jarige Pedagogiek studente uit Utrecht. Ik wil van begin november tot eind januari reizen in Argentie. Ik zoek een reismaatje, dus als jij (vrouw) ook graag met iemand op reis gaat, en dezelfde plannen als ik heb (alle mooie plekken van Argentie bekijken), reageer dan vooral

Hoi Charlotte,
Leuk! Mijn plan is om okt, nov en dec naar zuid amerika te gaan, waaronder Argentinie. Wat ik zeker wil zien is Patagonie.
Laat even weten wat jou exacte plannen zijn.
Groetjes Femke.

Hee femke,
wat leuk van je te horen!
ik wil graag buenos aires zien, patagonie, de pampa’s, het zuiden van argentinie, eigenlijk alle hoogtepunten zeg maar…:slight_smile:
en jij?
Ik hoor graag meer van je!

Hi Charlotte,
Nog geen vast plannen, maar idee om de westkust af te reizen (ecuador, peru, bolivia, chili en argentinie).
Ben in 2004 ook al voor een half jaar in Argentinie geweest, waarbij ik BsAs en het noorden al gezien heb. BsAs is een superstad die je zeker gezien moet hebben, maar ook wel weer heerlijk om daarbuiten te zijn.
Het zuidelijk deel ben ik nog niet geweest, dat wil ik nu wel echt zien. Ook wil ik graag weer terug naar Salta; betoverende natuur!
Wat voor een soort reiziger ben jij?
Ik geef je mijn emailadres zo dat we op deze manier contact kunnen houden:
[EMAIL=“hoogendoornfemke@hotmail.com”]hoogendoornfemke@hotmail.com
Gr Femke.