Begin november ga ik naar Patagonie, Argentinie :rolleyes: . Ik begin in Barriloche en ben dan van plan een paar weken rond te gaan reizen in Patagonia, Tierra del Fuego en misschien zuid Chili. Als iemand daar toevallig ook is rond die tijd is het leuk misschien iets onderweg af te spreken. Verder zijn reistips voor die omgeving ook altijd welkom! Groetjes Anne
Misschien handig om te vermelden, ik ben een net-afgestudeerde, 23-jarige bedrijskundige en mannelijke of vrouwelijke reisgenoten zijn beide welkom om te reageren!
Hai! Ik ben rond die tijd ook in argentinie maar ik zelf zal in Sanj uan en Menzoza te vinden zijn. Ik kom er zelf oorspronkelijk vandaan ben 18 jaar en werk op een reisburo. Als je nou daar in de buurt bent kan ik je best even rondleiden !!! Ik wil zelf ook naar Chilli maar dan wel een paar dagen naar valpariso dus ik weet niet of dat ook een optie voor je is… Ik hoop van je te horen!!! Mijn mail adres is argentina2301@planet.nl
Haai, ik vertrek ook in november, de 17e meer bepaald naar Argentina. Ik weet nog niet waar ik op welke datum ga zijn, maar dat komt nog wel. Als je nog interessante tips zou hebben voor me, altijd welkom. wwwilllemmm@yahoo.com
22 jaar afgestudeerd bedrijfscommunicatie