Argentinie & Chili (half okt.-half dec.): reisgenootje(s) gezocht!

Hee allemaal!

Leuk dat jullie mijn oproep lezen.
Vanwege de onwijs mooie natuur (Patagonie!) en de diversiteit van deze landen (waaronder: strand, wild life, het Andesgebergte, steden zoals Buenos Aires en Santiago en de overheerlijke keuken), ga ik na mijn afstuderen een trip maken naar Argentinie en Chili. Voorlopig ga ik nog alleen, maar ik hoop daar dus via deze weg verandering in te brengen.

Ik heb mijn vliegticket al geboekt: ik vlieg 18 oktober naar Buenos Aires, en 24 december weer terug. Deze onderdelen zou ik graag binnen mijn reis doen (maar ik begrijp natuurlijk ook dat zulke reizen met andere reisgenootjes flexibiliteit vereist):

• Vanuit BA naar Montevideo (Uruguay),
  • Richting de Iguazu falls (b.v. een paar daagse trip),
  • Santiago (met b.v. een retourtje Paaseiland!) & Andes,
  • Door Patagonie afdalen naar Ushuaia, met onderweg bezoeken van nationale parken,
  • Natuurlijk af en toe wat tijd om te relaxen.

Aangekomen in Ushuaia (eerste weken van december) heb ik uiteindelijk weer een binnenlandse vlucht terug naar Buenos Aires op 22-12. Maar eerst ga ik vanuit Ushuaia een 2 weekse expeditiecruise naar Antarctica maken, dus ik denk dat daar onze wegen dan scheiden.

Mocht je soorgelijke (of: gedeeltelijk soortgelijke) plannen hebben, laat zeker even iets weten! Ik weet dat dit een redelijk specifieke trip is (omdat ik sowieso in Ushuaia moet zijn in de 2e week van december aangezien dan het schip vertrekt), maar toch zie ik alle reacties graag tegemoet.

Adiós! Robert (26 jaar).