hoi hoi,
ik ga in juni naar Salamanca met Study Travel. Heeft iemand ervaring met deze organisatie??
hey ik ga ook in jun wanneer ga jij en ga je met vliegtuig of bus ?
ik heb gehoord dat er erg leuk is
groetjes vera :lol:
He Vera,
ik ga 18 juni met de bus
… dus ik zal veel tijdschrijften mee moeten nemen…
Ga je ook met Study Travel?
Groetjes,
Nathalie
Hey
Heb je iemand gevonden? Ik zal graag met je mee willen. Laat ff wat weten.
Joyce (joyceyxxx@hotmail.com)
hey ozzigirl,
ja ik ga ook met studytravel met stap ook op in utrecht
groetjes vera :lol:
Hola signoritas,
Vooral na het zien van Romeo in Yorin Travel vond ik Salamanca erg leuk. Ik had daarbij ook ‘Study Travel’ al gevonden en info thuis liggen dus ben erg geinteresseerd in de taalcursus. Hoe lang wilden jullie gaan ongeveer…?
Verder ben ik benieuwd of je daar mensen wil leren kennen (lijkt mij wel:-) of dat je ook hier al een voor-feestje wilt hebben:-)
Groet
FdS
evt. hotmail.com
hey chico,
ik ga voor de zomeraanbieding
Wanneer ben jij van plan om te gaan ?
groetjes vera
Hola,
Ben niet zo tijdgebonden eigenlijk; kan weg wanneer ik wil. De zomeraanbieding is zeker leuk (8 dagen toch…?), maar een beetje kort. Ik zou graag 2/3 weken willen, maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf of ik het leuk vind. Ik wil dus wel echt een beetje spaans leren ![]()
Gr,
FdS
hey
de zomeraanbieding is voor 17 dagen <_<
Ugh…oef
Sorry; ik zat idd verkeerd te kijken, ik moet toch die boekjes eens wat beter gaan lezen. 17 dagen is wel weer interessant.
18 juni lijkt me dan ook de beste optie. Hoe later je gaat hoe heter het wordt, al zat dat in juni ook al niet meevallen.
Wanneer is de kennismakingsronde:-)?
Die is er NIET? dat ik weet
groetjes vera
Nah, dacht ik al.
Al de meer reden om er een te regelen, maar de reis zelf boeken is natuurlijk net zo goed. Denk dat ik het maar eens ga doen, want ik heb er erg veel zin in!
Hasta la proxima
He fsmit,
Hoe oud ben je eigenlijk??? en ik denk dat er genoeg kennnisgemaakt zal worden in de bus…wat moet je anders doen 20 uur lang (volgens mij is het zelfs nog langer… ![]()
Hasta lleugo!
Hey Ozz,
25 en inderdaad zal er wel genoeg gebeuren in de bus… pff…hoe gaan we dat uithouden.
Hasta la proxima
Ik denk dat jullie daar helemaal geen probleem mee zullen hebben! Filmpjes kijken, muziek draaien, slapen…
Ik ga van 29 juni t/m 31 juli via Adelante, met het vliegtuig.
Vliegtuig… heerlijk!
Hoi,
Waarom gaat iedereen al zo vroeg naar Salamanca? ![]()
Ik ga zelf ook met de zomeraanbieding van Studytravel naar Salamanca voor 17 dagen, maar dan pas 31 juli.
Ik had eigenlijk ook eerder gewild, maar dat kwam niet helemaal uit.
Maar zijn er nog meer mensen die 31 juli gaan of rond die tijd nog in Salamanca zitten?
Je kan natuurlijk ook via e-mail reageren.
Doei, :lol:
Fieke
He fsmit,
heb je nou al geboekt? zou wel gezellig zijn om wat mannen in de bus te hebben
Ik las trouwens dat je al in Z-Amerika bent geweest! Lijkt me ook erg leuk!
Adios chico
Hallo luitjes,
Leuk te horen dat jullie allemaal naar Salamanca gaan. Ook ik ben dit van plan deze zomer. Zie topic: “Spaans leren in Salamanca” Wel vraag ik me af hoe jullie op StudyTravel zijn uitgekomen en niet op een andere Ned of buitenlandse aanbieder. Alvast bedankt.
Wouter
Originally posted by ozzigirl@21-03-2004, 12:33:25
** Vliegtuig… heerlijk! **
Hahaha nou ik had graag met de bus gegaan hoor! Nou kom ik in Madrid terecht en moet ik van daarvandaan nog in Salamanca zien te komen. Natuurlijk krijg ik wel een routebeschrijving, maar toch… jullie zitten lekker 24 uur op je gat en je hoeft je nergens druk over te maken!