Hoi!
Ik ben Annika, ik ben 20 jaar en studente.
Ik wil deze zomer 3 weken naar Salamanca om een Spaanse taalcursus te volgen. Wie heeft ook plannen om naar Salamanca te gaan? Gezellig!
Laat het me weten!
Groetjes Annika
Hoi!
Ik ben Annika, ik ben 20 jaar en studente.
Ik wil deze zomer 3 weken naar Salamanca om een Spaanse taalcursus te volgen. Wie heeft ook plannen om naar Salamanca te gaan? Gezellig!
Laat het me weten!
Groetjes Annika
heeey,
ik ben ook van plan om naar salamanca te gaan…
zit nu in havo 5 dus word waarschijnlijk pas na de zomervakantie
wil eerst nog ff wat sparen zodat ik wat langer kan
naar welke school wil jij dan? ik ga denk ik naar colegio delibes…
groetjes, Raïssa
He Raissa,
Hoelang ben jij van plan te gaan? Wil je voor langere tijd gaan aangezien je niet in de zomer gaat maar daarna? Ben benieuwd!
Ik zit te denken aan Enforex of via Activity International. Dat is wel een aanrader:www.activityinternational.nl.
Hoor nog wel!
Groetjes Annika
Heey,
Ik ben dr voor aan het sparen… Wil ongeveer 2 maanden gaan, maar ik weet niet of ik dat red qua geld. Werk ook maar bij een supermartk
Ik ga denk ik via tricolore www.tricolore.nl en dan naar colegio delibes… Jij gaat dus in de zomervakantie?
Groetjes, Raïssa
Hey Raissa,
Ik weet er alles van haha! Ik werk als schoenenverkoopster naast mijn studie. Ik ga wel in de zomervakantie ja, aangezien ik in september dan met het 3e en tevens het laatste jaar van mijn studie start. Missschien dat ik dan na mijn studie nog eens ga als het me bevalt!
Ik zal ook eens kijken op de site van tricolore! Jammer dat jij niet ook in de zomervakantie gaat, ik ben wel van plan om pas in augustus te gaan, dan kan ik in juli nog wat werken.
Als je nog verder wilt kletsen kun je ook mailen naar annik_xxx@hotmail.com.
Fijne oud en nieuw,
groetjes Annika.
Hoi Annika.
Ik las dat je spaans wilde gaan studeren in Salamanca.
Ik ben daar 6 jaar geleden geweest.Ik heb toen les gehad op instituut Mester.