Hoi!
Ik ben Annika, ik ben 20 jaar en studente.
Ik wil deze zomer 3 weken naar Salamanca om een Spaanse taalcursus te volgen. Wie heeft ook plannen om naar Salamanca te gaan? Gezellig!
Laat het me weten!
Groetjes Annika
Hoi!
Ik ben Annika, ik ben 20 jaar en studente.
Ik wil deze zomer 3 weken naar Salamanca om een Spaanse taalcursus te volgen. Wie heeft ook plannen om naar Salamanca te gaan? Gezellig!
Laat het me weten!
Groetjes Annika
heeey,
ik ben ook van plan om naar salamanca te gaan…
zit nu in havo 5 dus word waarschijnlijk pas na de zomervakantie
wil eerst nog ff wat sparen zodat ik wat langer kan
naar welke school wil jij dan? ik ga denk ik naar colegio delibes…
groetjes, Raïssa
He Raissa,
Hoelang ben jij van plan te gaan? Wil je voor langere tijd gaan aangezien je niet in de zomer gaat maar daarna? Ben benieuwd!
Ik zit te denken aan Enforex of via Activity International. Dat is wel een aanrader:www.activityinternational.nl.
Hoor nog wel!
Groetjes Annika
Heey,
Ik ben dr voor aan het sparen… Wil ongeveer 2 maanden gaan, maar ik weet niet of ik dat red qua geld. Werk ook maar bij een supermartk
Ik ga denk ik via tricolore www.tricolore.nl en dan naar colegio delibes… Jij gaat dus in de zomervakantie?
Groetjes, Raïssa
Hey Raissa,
Ik weet er alles van haha! Ik werk als schoenenverkoopster naast mijn studie. Ik ga wel in de zomervakantie ja, aangezien ik in september dan met het 3e en tevens het laatste jaar van mijn studie start. Missschien dat ik dan na mijn studie nog eens ga als het me bevalt!
Ik zal ook eens kijken op de site van tricolore! Jammer dat jij niet ook in de zomervakantie gaat, ik ben wel van plan om pas in augustus te gaan, dan kan ik in juli nog wat werken.
Als je nog verder wilt kletsen kun je ook mailen naar annik_xxx@hotmail.com.
Fijne oud en nieuw,
groetjes Annika.
Hoi Annika.
Ik las dat je spaans wilde gaan studeren in Salamanca.
Ik ben daar 6 jaar geleden geweest.Ik heb toen les gehad op instituut Mester.
Daarna ben ik op studiereis geweest naar achtereenvolgens:Sevilla-Malaga(de afgelopen 4 jaar)San Sebastian.
Ik ben toen op reis geweest via Study Travel in Nijmegen. Deze organiseren op 27 januari a.s. weer een informatiedag met leraren uit het buitenland. Daar zijn dan ook leraren uit spanje aanwezig. In ieder geval is er een lerares uit Malaga aanwezig. De afgelopen keer was er ook een leraar uit Salamanca aan wezig maar ik weet niet of ze die dit jaar ook hebben uitgenodigd.
Als je nog iets meer wilt weten kun je ook mailen naar [EMAIL=“patrickmelchers@home.nl”]patrickmelchers@home.nl of via de msn naar [EMAIL=“patrmelc@hotmail.com”]patrmelc@hotmail.com
Met vriendelijke groeten,
Patrick Melchers.
Hoi Annika,
Ik heb ook plannen om naar Spanje te gaan dit jaar. Ik wil er ook graag een talencursus volgen en vervolgens betaald werk doen voor enkele maanden. Ik ben me nog aan het orienteren door me bij verschillende organisaties aan te melden, zoals oa deze. Misschien kom ik ook wel in Salamanca terecht, wie weet! Blijf jij alleen die drie weken in Spanje?
Heb jij nog tips voor mij hoe ik in contact kan komen met een goede organisatie die voor mij kan bemiddelen qua werk en wonen in het buitenland?
groetjes linda.
Hallo Linda. Als jij wilt studeren en werken in spanje moet je eens informeren bij study travel in Nijmegen. Zij organiseren taalreizen naar o.a. spanje en andere spaanstalige landen en kunnen ook bemiddelen bij werk in het buitenland. voor meer informatie zou ik je aanraden ze even te bellen en anders naar de studytravel infodag te komen op 27 januari in Nijmegen. Kijk voor het aanmelden voor deze dag op www.studytravel.nl
groeten,
patrick melchers.
Heyy,
Het lijkt mij ook heel leuk om van de zomer spaans te gaan leren in Spanje, ik weet nog niet waar (er is ook zoveel keus!!!).
Ik vind het nog best wel prijzig, maar misschien als je samen boekt scheelt het alweer…
Groetjes danielle
Hoi allemaal,
Ik ben Christel (21 jaar) en studeer nog. Deze zomer zou ik ook graag op talencursus gaan voor ongeveer 4 weken. Ben me al een tijdje aan het oriënteren, lastig kiezen want Spanje heeft heel veel leuke steden.
Bij Tricolore word je trouwens heel netjes geholpen en ze geven er ook goed advies. Denk dat ik via hen ga boeken. Wat steden betreft ben ik nog niet zeker waar ik heel wil. Salamanca schijnt de studentenstad van Spanje te zijn. Jammer dat het niet aan het strand ligt.
Wie heeft er al concrete plannen? Groetjes Christel
Heeey,
Ik ga van 1 t/m 2 juli naar Salamanca. Heb via tricolore geboekt en verblijf in een gastgezin… Als je hebt geboekt laat het ff weten
Groetjes, Raïssa
ik bedoel tot de 21e
Heey!!
Ik ga ook naar Salamanca, 15 juli vertrek ik en blijf er 2 weken… Zijn er nog meer mensen die dan vertrekken? En hoe bevalt het daar Raissa?
Groeten Myrte