Taalcursus in Salamanca

¡Hola a todos! :smiley:

Ik ben van plan om deze zomer weer eens twee weken Spaans te gaan leren in Salamanca. Twee jaar geleden heb ik dit ook al gedaan en toen is het me heel goed bevallen, dus vandaar wil ik graag nog een keertje, ook om mn Spaans een beetje bij te houden.
Nou is het alleen zo dat degene met wie ik samen naar Salamanca zou gaan, helaas niet meer mee kan, dus nou zou ik graag alvast wat andere mensen leren kennen die rond dezelfde tijd ook naar Salamanca gaan/of dan al in Salamanca zijn, zodat ik in ieder geval alvast wat mensen ken. Ik ben van plan om rond 14 juli naar Salamanca te gaan en rond 30 juli weer terug te komen en ik wil óf met de zomeraanbieding van Studytravel gaan (zoals twee jaar geleden) óf via een andere organisatie naar de school Colegio Delibes.

Dus wie o wie gaat er ook naar Salamanca???:confused:

Saludos,

Fieke

Hallo Fieke,

Waarom bel je StudyTravel niet op of stuurt een mail en vraag of er die periode nog meer Nederlanders gaan en of ze hen willen vragen met jou mails-adressen uit te wisselen of van te voren in kontakt te treden. Zullen ze echt geen problemen mee hebben.

Succes in ieder geval, zou moeten kunnen lukken, anders mail je mij maar, wellicht kan ik het regelen voor je.

Succes,

piet meijers

www.spanjeservice.nl

Hey,

Bedankt voor je reactie!
Ik denk dat ik idd Studytravel maar even ga opbellen en ff vragen of ze mij in contact willen brengen met anderen die met de zomeraanbieding meegaan naar Salamanca.

Groetjes,

Fieke

Hola!

Ik ben er vanaf 9 juli 2 weken via Colegio Delibes. Ben via die school ook vorig jaar 4 weken geweest, was super! Na die twee weken ben ik of nog 2 weken in Salamanca of ga ik met een vriend twee weken rond trekken met een auto…Maar die eerste twee weken ben ik zeker in Salamanca!