Salamanca 2007

Hey allemaal,

Ik ga in September voor een paar maanden naar Salamanca en ik zou het leuk vinden om van te voren al wat mensen te leren kennen die dan ook gaan. Dus als je ook rond die tijd naar Salamanca gaat zou ik het leuk vinden om alvast kennis te maken via dit forum.

Groetjes Anna

heey!!
ik ga ook in september voor een paar maanden naar Salamanca :smile: ik ga even kijken of ik een email adres van je kan vinden via je profiel ofzo! Mijn email adres is in ieder geval [EMAIL=“annejet_m@hotmail.com”]annejet_m@hotmail.com
ciao!

Hallo Hallo,

Ik ga ook eind September 3 maanden naar Salamanca! Hoe heb(ben) jij/jullie dit geregeld met je school en onderkomen?

heey! ik heb alles via een organisatie geregeld (Studytravel) www.studytravel.nl dat is wel prijzig, maar ze regelen eigenlijk alles (talenschool, appartement etc) dus superhandig! Ben je aan een bepaald budget gebonden?

Hey allemaal!! ik ben ook van plan om naar Salamanca te gaan. Zit er aan te denken om na de zomervakantie te gaan aangezien ik pas in november weer naar school moet! Leuk om wat mensen te leren kennen.

ik ben ook van plan om deze zomer te gaan, maar ik vraag me af wat iedereen voor budget heeft… ik kom voor 4 weken alles erop en er aan toch al snel op 2500 euro uit… maar ik heb gezien dat www.spaansleren.nl een stuk goedkoper is… hoe komt dit? heeft iemand ervaring met deze site???
gr. Michiel

heey!

ik ga 15 juli voor 2 weken naar Salamanca, en heb geboekt via Studytravel, de zomeraanbieding! voor 2 weken heb ik 674 euro betaald, inclusief reis, verblijf etc. is er hier nog iemand die ook in deze periode in Salamanca is? lijkt me leuk vast kennis te maken…

Groeten myrte

heey ik ga volgend jaar augustus/september voor 40 weken een acedemisch jaar doen bij de school Mester in Salamanca… het is daar echt super! ik ben er vorig jaar 2 keer geweest, en kijk er naar uit om weer terug te gaan. maar ook heel heel duur voor een jaartje kom je ongeveer op 8000 euro uit, want je moet daar natuurlijk ook geld hebben. nou wil ik in een appartement gaan logeren, want de vorige 2 keren was het via school en sliepen we bij een gastgezin met slechte ervaringen, maar zijn er misschien nog meer mensen die volgend jaar augustus/september gaan. dan kan je de prijzen van zon appartement geloof ik delen, en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen en korter sparen… want het liefst zit ik er morgen al hihi.