Salamanca

Hallo!

Wie gaat er in juli 2005 net zoals ik een maand spaans in salamanca studeren??
Of… wie is er al geweest??? Ik ben benieuwd naar verhalen, foto’s en tips!!!

Groetjes Maaike :smiley:

Hi Maaike!

Meer leuke en handige info over Salamanca vind je op Salamanca Travel Guide En misschien is het ook wel leuk om te kijken op

Hi!

Was ik weer! Ik drukte even te snel op het ok knopje! Hahaha! Ik was dus gebleven bij: misschien is het ook wel leuk om een kijkje te nemen op Yorin Travel Salamanca Op deze site kun je bovendien een kort filmpje bekijken over Salamanca (om er alvast een beter idee van te krijgen).

Ik zit op dit moment zelf in Salamanca. Dus als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes,

Nadine.

Super!! Ik ga gelijk kijken!! Hoe bevallen de appartementen daar? Hoorde wat spooky verhalen over vieze appartementen etc!

Tot wanneer blijf jij??

Bedankt he!

Hi Maaike,

Ik moet zeggen dat ik het erg goed heb getroffen wat appartementen betreft. Ik heb daar dus verder geen slechte ervaringen mee. Ik blijf hier tot 3 juli, dus we lopen elkaar net mis! Mocht je nog wat willen weten, dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Nadine.

Hai maaike!

Ik ga ook in juli een maand naar salamanca om spaans te leren! ga je ook met studytravel met de zomeraanbieding??

groetjes Lizet

Hoi Lizet!

Ik ga idd via studytravel, heb alleen zonder de bus geboekt, omdat het vliegtuig bijna net zo duur was en net zo makkelijk :slight_smile:

Ik vertrek 23 juli tot eind augustus, als het mij bevalt wil ik langer blijven!

Ben echt heel erg benieuwd nog nooit zoveel zin in een vakantie gehad!!

Gr.Maaike

Ik heb de zomeraanbieding van 1 tm 31 juli geboekt, wel met de bus… Leek mij ook wel een voordeel omdat je dan in de bus gelijk wat mensen ontmoet! ik heb er ook superveel zin in! misschien komen we elkaar nog wel tegen!
gr lizet

Heey!
Ik ga ook naar Salamanca! Van 30 mei t/m 2 juli volg ik op het alhambra instituut de spaans-cursus. Ik heb ook nog geen idee waar ik ergens kom te wonen voor die 5 weken…Wel echt SUPER veel zin in! Hoop dat het dan ook lekker weer is daarzo :)…

Liefs

Hey,

ik heb afgelopen zomer twee maanden in Salamanca gezeten, was echt super gaaf! Mijn appartement was echt prima, ik had les bij Colegio Delibes.

Tip: koop daar een sim-kaart voor je gsm, want met je nederlandse simkaart betaal je je suf!

Hallo!

Mooi mooi, klinkt allemaal erg goed!! Heb er super veel zin in…!!

Nog even zien hoe ik mijn berg kleren in een koffertje van 20 kg krijg haha…

Tot ziens in Salamanca! B)