Vorig jaar ben ik bij de RUG al begonnen aan een taalcursus Spaans (voor beginners) en aangezien ik nog geen directe plannen heb voor de zomer, was ik een beetje aan het oriënteren bij de taalcursussen in Spanje. Nu ben ik op een site terecht gekomen, nmlk: linguaschools.nl… Ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft (op de site staan natuurlijk alleen de super positieve dingen!)
Daarnaast ben ik alleen een keertje, tijdens een soort van “gehuurdbusjetour”, een dag in Barcelona geweest en geëindigd in Alicante. Ik vond het geweldig, maar mijn kennis van Spanje is dus niet onwijs groot. Dus als iemand nog tips heeft/goede ervaringen heeft met een bepaalde stad… Dan hoor ik dat ook graag!
Heb je bijvoorbeeld al een gevoel bij een bepaalde stad die je zou aanspreken ? Zoek je een echte levendige grote studenten stad, zoek je een wat rustigere plaats waar je echt Spanje leert kennen ? Wat zegt je gevoel eigenlijk ? Wil je aan de kust verblijven of graag in binnenland in ? Er zijn zoveel mogelijkheden in Spanje ! Let me know
Ik vertrek zondag voor 2 weken. 1 week bcn en 1 week valenci met lingua dus na die tijd kan ik je meer vertellen. Ik heb oa voor hen gekozen omdat je makkelijk steden kon combineren bij hen.
Ok! Wat gaaf! Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen en welke stad je het meeste beviel…
@Stulango: ik denk dat ik het liefste niet de hele tijd in de stad zit, dat gevoel krijg ik bij Barcelona heel erg. Verder heb ik geen specifieke voorkeuren… (tot zover).