Taalcursus Salamanca 26 Juni-17 Juli

Ik ga deze zomer in mijn uppie naar Salamanca om daar een talencursus Spaans te volgen voor drie weken! Ik heb dit geregeld via Studytravel, wat ik zeker kan aanbevelen, maar het probleem is dat ik via eurolines moet reizen. Ik heb namelijk een ietsie pietsie vliegangst :frowning: :angry: maar ik vind in mijn uppie reizen met allemaal vreemde mensen in een bus niet zo gezellig ( en een ietsie pietsie eng :blink: dus ik vroeg me af of iemand ook vanuit nederland de 26ste van juni 2004 richting Salamanca vertrekt! Dat zou echt super zijn…ik ben trouwens 18 jaar en ga als het goed is dit jaar slagen voor mijn eindexamen VWO! Als je kunt…zou ik het super gezellig vinden…reageer dan!! :rolleyes: xxx danielle

jammer dat je niet een weekje eerder gaat. Ik ga namelijk 18 juni naar Salamanca met de bus. Misschien kom ik je in Salamanca wel tegen.

Groetjes

ahw…inderdaad heel jammer zeg!Maar wat leuk dat jij ook naar Salamanca gaat zeg!Reis jij ook met Eurolines? Heb je dit al eerder gedaan, want ik ben heel erg benieuwd hoe het er tijdens zo reis aan toe gaat (met name de overstapplaatsen!). kuzz

He,

ik denk inderdaad dat ik met Eurolines ga. Ik moet in Utrecht opstappen. Het zal echt een lange rit zijn. :frowning: Meestal stopt de bus om de paar uur voor een koffie/plaspauze en dan ga je snel weer verder. Je moet veel leesmateriaal meenemen en een discman ofzo. Je zal zelf in de bus ook mensen leren kennen, dus ik zou me daar niet zo veel zoregn over maken. :smiley:

Groetjes Nathalie