Taalcursus Op Tenerife

Hallo,

Daar ben ik weer… ik wilde nl. ook graag informatie over BETAALBARE taalcursussen op Tenerife, het liefst in het Noorden van het eiland (Puerto de la Cruz, Santa Cruz, La Laguna). Wie weet iets, heeft ervaringen etc? Alvast bedankt!

Op Tenerife is er maar 1 kwaliteitsschool van Eaquals Eaquals kwaliteitsscholen, dat is don Quijote:

don Quijote Tenerife

Verder vertegenwoordigt Studietravel ook een school, die ik persoonlijk niet ken en waar ik je geen oordeel over kan geven anders dan dat het geen Eaquals kwaliteiszegel heeft. Click naar:

Studietravel Tenerife

Ik zelf zou altijd voor kwaliteit kiezen, zeker indien Spaans leren je prioriteit heeft en met name als je al gevorderd bent. Gevorderde leerlingen worden altijd te laag ingedeeld in scholen die zich voornamelijk op prijs richten, daar ze meestal niet genoeg leerlingen hebben om een groep van 8 te maken van alleen gevorderden. Kwaliteitsscholen zullen zelfs groepen van 2 of 3 maken, maar altijd op hetzelfde niveau.

Maar, voor veel talenreizigers is het sociale aspect gecombineerd met het sociale aspect het belangrijkste. Vertel in ieder geval je talenreisbureau wat je voorkeur is.

Verder raadt ik het af om direct in Spanje te boeken, met Tricolore in den Haag, Studietravel in Nijmegen, Lexton in Breda, Adelante in Nijmegen en don Quijote in Rotterdam, heb je een ruime keuze aan ervaren adviseurs die je op weg kunnen helpen.

groeten,

Chris