Spaans Leren In Spanje

Hoi,

Tijdens mijn opleiding toerisme heb ik dit jaar Spaans gevolgd, en ik ben het een steeds mooiere taal gaan vinden. Nu lijkt het mij erg leuk om aankomende zomer in Spanje een taalcursus te gaan volgen, maar wil dan het liefst met iemand samen gaan. Heeft iemand toevallig hetzelfde idee als ik of goeie tips dan hoor ik het graag!

Groetjes B)

Hi Anne!

Neem eens een kijke op de volgende site Spaans leren in Spanje

Groetjes,

Nadine.

lexton is wel een goede en goedkope ook :rolleyes:

hoi

ook de moeite waard is PLUS Taalreizen. ze zijn in vergelijking met anderen goedkoop en bieden een goede service

mijn broer is er afgelopen zomer geweest en heeft het erg naar zn zin gehad :slight_smile:

Hoi,

Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk kiezen is.

Daarom een tip! De grootste keuze vind je als je HIER klikt.

Maar liefst 875 links…en als je nog advies wilt, je mailt maar.

Succes,

piet meijers

Beste Anne,

Er zijn heel veel kleine talenschooltjes in Spanje, met weinig studenten, meestal uit 1 of een paar landen en allen vrij jong.

Verder zijn er een aantal grotere scholen, waarvan de helft zich richt op kwaliteit en serieus zijn en de andere helft zich richt op “goedkoop”, zonder kwaliteit. Hier vind je meestal studenten van alle leeftijden en uit verschillende landen. Verder zijn er scholen en universiteiten die zich met name richten op groepen, daar moet je als eenling zeker niet tussen gaan zitten.

Als je kwaliteit zoekt zijn er maar een aantal scholen in Spanje die aanbevelingswaardig zijn. De overkoepelende vereniging Eaquals Eaquals- kwaliteits Talenscholen in de Europese Unie geeft je een overzicht van de kwalitatief beste scholen in Spanje en de rest van Europa.

Kwaliteit uit zich in het sneller leren van de taal, door onder anderen het hebben van gemotiveerde en gekwalificeerde leerkrachten en door ingedeeld te zijn op jouw niveau in een groep van maximaal 8 studenten. Dus geen gesjoemel met leerkrachten en indelingsniveaus. Eaquals heeft het meest stringente inspectie systeem van alle kwaliteitszegels in Spanje en Europa en geeft dus ook de beste garantie.

Bovendien kun je kiezen uit verschillende bedrijven, dus niet alleen 1 of 2 scholen per land en kun je kiezen uit verschillende steden.

Veel succes,

Chris

Beste Anne,

Mocht je graag Spaans willen leren in de geweldige stad ‘Barcelona’, kijk dan even op onze site: Barcelonaplanner.com, wellicht kunnen wij je verder helpen met eventuele vragen.

Stuur ons even je gegevens en we nemen contact met je op.

Een vriendelijke groet,

Arlette Huisman