Hoi!
Aankomende zomer zou ik graag het volgende doen; 's ochtends Spaans leren, 's middags surfen, stappen tot diep in de nacht, maximaal relaxen en dit alles in een niet al te warm klimaat. Gezien deze wensen denk ik dat ik een school moet zoeken op een van de Canarische eilanden of ergens in noord Spanje aan de Atlantische oceaan, bijvoorbeeld San Sebastian. Heb al veel informatie verzameld maar kan nog geen keuze maken. Dus, ik zou heel graag jullie mening, advies of eventuele ervaring willen horen. Alvast bedankt!
Hi Kite,
Gezien jouw wensen denk ik dat Tenerife een zeer geschikte plaats is. Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb erg veel positieve verhalen van anderen gehoord. Je kunt er goed surfen, relaxen en het heeft een zeer aangenaam klimaat. Ik weet dat je al veel informatie hebt, maar wellicht dat je toch nog wat hebt aan de volgende site Tenerife Travel Guide
Een tip voor een goede spaanse talenschool op Tenerife Don Quijote Succes met het maken van je keuze!
Groetjes,
Nadine.
Hoi,
waarom kom je niet naar Malaga? Lekker weer. Mooie stranden. 3.000 jaar geschiedenis en cultuur. Fantastisch nachtleven. Grandiose sfeer en een gezellige kleine taalschool aan de hoofdstraat (Calle Larios). Kijk even naar www.babelidiomas.com of mail mij op boelo@babelidiomas.com. Ik run de school sinds 2 jaar samen met mijn spaanse vrouw.
Hasta pronto
Hoi,
bedankt voor de reacties tot dusver. Ik moet toegeven dat voordat ik dit topic opende, mijn voorkeur al uit ging naar de Don Quijote school in Tenerife. Malaga is inderdaad ook leuk, mijn broertje heeft daar gezeten (Malaca Instituto), maar ik vind het daar in de zomer echt te warm. Als iemand nog informatie over de Don Quijote school in Tenerife heeft, dan hoor ik dat graag.
Groeten uit Groningen,
kite.
Kijk hier maar eens: Don Quijote bij WereldWijzer.