Spaans Leren

Heey,
Voor de zomer van 2004, ben ik samen met een vriendin van plan om op Tenerife een cursus Spaans te gaan volgen. Heeft iemand dit al ooit gedaan of ooit op Tenerife gewerkt? Ik ben namelijk ook op zoek naar een klein vakantiebaantje om daar te combineren.

Of ben je misschien ergens anders geweest voor een Spaans cursus?
En heb je daar informatie over ??
Ik hoop snel iets te horen!,
Liefs SuuZ

hoi,

Ik heb vorig jaar in Salamanca een cursus Spaans gevolgd en dat was erg gaaf echt een aanrader!!!
Ik weet niet hoe dat zit op Tenerife.

mandy

ik zit nu in salamanca voor een cursus spaans. is inderdaad echt aan te raden. ik weet dat de organisatie waar ik bij zit ook een school heeft in tenerife, maar heb eigenlijk niet echt verhalen gehoord van studenten die daar geweest zijn. wel ben ik een keertje op vakantie geweest in tenerife en het is in ieder geval een erg leuk en gezellig eiland. ik weet niet of je al gekozen hebt voor een organisatie, maar ik kan je wel even de website geven van don quijote.
http://www.spanishspain.com
voor werk heb ik geen idee, maar er zijn genoeg café´s en discotheken, dus dat zal geen probleem zijn.

Heeey,

Ik ben vorig jaar in Spanje geweest, onder andere in Salamanca, Malaga en Barcelona. Allemaal met dedezelfde organisatie namelijk Mester (www.mester.com) is veel goedkoper dan Don Quijote en bovendien organiseren ze elke week leuke dingen als feestjes films kijken sporten etc

Ik ben ook naar Mester geweest, maar daar zaten veel te veel Nederlanders en heb daar niet veel Spaans geleerd. Wel is Salamanca de ideale stad voor studenten! Je kunt ook kijken bij Adelante Taalreizen. Al Voor € 337,00 kun je voor 2 weken naar Salamanca (onderdak, 4 lessen per dag + een aantal activiteiten). Met basicair kun je al voor € 135,00 een retourticket boeken. Vlucht duurt maar 2 uren. Vanuit Madrid naar Salamanca is het nog 2 uren met de bus. Liever geen busreis van 24 uur pfff!!! Dat nóóít meer.

Ik hoop dat ik de busreis vol ga houden… ik ga in juni met de bus vanuit Utrecht naar Salamanca… maar ja, ik heb in Australie langer in de bus gezeten… :wink: