Taalcursus Malaga: Welke School?

Hallo!

Ik wil begin oktober voor ongeveer 3 maanden naar malaga om daar spaans te leren. Nu weet ik alleen nog niet welke school ik moet kiezen. Ik twijfel nog tussen drie opties: Malaga PLUS, Malaca Instituto of de universiteit. De universiteit is het goedkoopst, maar die andere twee scholen lijken me weer wat leuker, omdat iederen daar met hetzelfde bezig is. Ik vind het ook belangrijk dat er een beetje mensen van mijn leeftijd op zo’n school zitten; zelf ben ik 18. Verder denk ik een appartement als verblijfplaats te nemen, omdat je dan wat meer je eigen gang kunt gaan en privacy hebt.
Ik wil in malaga natuurlijk niet alleen maar leren, dus vind ik naschoolse activiteiten zoals sporten en uitgaan erg belangrijk. Het moet immers niet alleen maar om leren draaien.

Zou iemand mij kunnen helpen met de keuzes die ik moet maken en zijn er misschien mensen die hetzelfde in gedachten hebben?

Groetjes,

Roeland

Hey Roeland,

als tip kan ik je meegeven om te kijken op de site van bijvooreeld www.donquijote.nl of www.plustaalreizen.nl of www.studytravel.nl

zelf heb ik gekozen voor plustaalreizen, deze zijn namelijk aangesloten bij de SGR.

Deze organisatie’s hebben ook appartementen en scholen in hun bestand en kunnen je hiermee verder helpen.

tot slot ga ik zelf de laatste 3 weken van oktober naar malaga, misschien tot ziens.

Hoi,
Ik ga met Plustaalreizen naar Malaga voor 2 weken. Ik vertrek op 29 augustus. Voor de school kijk maar op www.malagaplus.com. Dat is de site van de school van Plustaalreizen.
In Malaga is voldoende te doen en de school organiseert voldoende activiteiten en excursies.
Succes met het maken van je keus en alvast heel veel plezier n Spanje!
Linda

Hoi,

Ik ken Malaca Instituto als mijn broekzak, ik heb er gestudeerd en woon er nu vlakbij. Ik ken de mensen erg goed.
Kortweg is het de beste school die ik ken. Stuur mij maar een mail en ik kan je een mooie aanbieding verzorgen die je nergens anders aantreft, gegarandeerd.
De school steekt echt met kop en schouders boven de rest uit. Eigen campus, zwembad bij de school, internationaal gemengd, ga maar door.

Meer info over spaans op mijn linksite http://www.spaans.startpagina.nl

info over Malaca Instituto via:
http://www.linkcounter.be/uit.php?id=70346

succes ermee, en als je meer wil weten, lees ik het wel.

piet meijers

Ik ken alleen de cursus voor buitenlanders die ik iedereen kan aanbevelen.

Wel zou ik een organisatie als Study travel negeren omdat die gewoon belachelijk veel geld vragen.
voor meer Malaga details, check de “Malaga” discussie

Study travel is idd wel duur ja, maar misschien krijg je daar weer meer voor je geld…