Vragen over (cursus in) Málaga?

Hallo,

Ik ben Mark, 23 jaar en zit nu in Málaga. Ik volg hier een Spaanse cursus op Instituto Picasso voor 6 of misschien 8 weken. Daarna ga ik hier ergens aan de kust werken in Andalusie (Fuengirola, Torremolinos, Marbella). Zijn er nog meer mensen die een cursus gaan volgen in Málaga of zijn er nog vragen over de cursus die ik volg of over Málaga zelf? Laat het me weten.

Greetz Mark

Hier onder staat er een topic van mij… Als je daar mijn vragen zou beantwoorden zou ik het errrrug leuk vinden!! Ben benieuwd!!

Hier 3 of 4 topics onder jouw topic staat er een van mij… Wat voor een stad is malaga?? Heb je die gevonden???

Kan je in Malaga goed stappen?? Dan bedoel ik qua discotheken?

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar… :wink:
Hahaaha Ik ben een feestbeest! Haaha

Je kunt in Malaga leuk stappen, maak je daar geen zorgen over :slight_smile:

Hóla,

In Málaga kan je zeker leuk stappen, paar discotheken, heel veel bars, maar het is geen Marbella, Salou, Lloret enzo. Het is hier in Málaga niet zo toeristisch namelijk. De meeste buitenlanders die hier zijn, zijn hier voor een studie, bijv Spaans.

Greetz Mark

Ik wil in Augustus ook 2 weken naar Málaga, nu zit ik te twijfelen tussen Study Travel en Lingua. Qua prijs is Lingua goedkoper, maar heeft iemand ervaringen met Lingua? Een vriendin van mij is met Studytravel gegaan en is daar heel erg over te spreken. Maar van Lingua weet ik nog erg weinig.

Als je prijzen vergelijkt moet je je ook afvragen of de reisorganisatie dezelfde taalschool gebruikt. Malaga is een stad met dik 550.000 inwoners, kun je er donder op zeggen dat er meerdere taalscholen kunnen liggen. :bored:

Toen ik in Italië was lagen er zelfs twee vrijwel naast elkaar! Gelukkig was ik wel erg tevreden over de school waar ik zelf zat. :RockOn:

Ik ga zelf altijd eerst op prijs af en vervolgens op ervaringen van anderen. Meestal schroef ik dan m’n budget wat omhoog omdat ik er dan toch meer vertrouwen in heb. Ik heb zelf cursussen gevolg bij Apple Languages en was tevreden met de service die de organisatie aanbood, m’n vragen werden de volgende dag beantwoord en heb er verder geen problemen gehad.

Op de diverse startpagina’s kun je ook nog een aantal andere organisaties vinden: taalreizen

In Malaga hebben ze er misschien wel 50 :wink:

Ik heb nu ook Tricolore gevonden, deze spreekt me ook wel aan, en dan vooral de school: Pablo Picasso.

Ik bedoel maar. :laugh:

Heeft er iemand toevallig meer informatie over deze school Pablo Picasso in Malaga? Tricolore biedt de taalreis het goedkoopst aan van allemaal, en ik vraag me wel af hoe het bevalt. Volgens mij is het wel een heel oud pand namelijk…

Hoooi!
Volgens mij heeft die taalschool wel een website, daar kun je vast meer informatie vinden. Ik weet dat de school aan de plaza de la merced ligt in het centrum.

Ik loop nu stage bij Babel Idiomas…een kleine en persoonlijke taalschool in het midden van het centrum. Hier ligt ook de prijs kwaliteit verhouding goed… Je kunt altijd even op de website kijken!!

Groetjes Chianne

Hallo!

ik ga in juli een maand naar Malaga om spaans te leren via Plus taalreizen. Ik heb veel goede verhalen over deze organisatie gehoord, en de prijs valt ook wel mee. Ik heb gekozen voor het duurste appartement en ben €1250,- kwijt.

Groetjes Diana

een maand? 1250 Euro??? Met Estudia Espana 850 Euro…

Is dat inclusief zomertoeslag? Kan ik me niet voorstellen. Ik heb gekozen voor het duurste appartement dat er is. Je kunt ook goedkopere nemen.