Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die in sept/okt een taalcursus gaan volgen in Spanje! Misschien leuk om van tevoren alvast wat contact te hebben
Groetjes, Simone
(ik hoef dus geen reply’s met een commerciële inhoud, daar is niemand op dit forum blij mee. Ik wil gewoon contact met mensen die ook naar Spanje gaan en heb geen tips nodig voor taalscholen of wat dan ook!!!)
Ik zit nog steeds te twijfelen, tussen Barcelona en Salamanca.
Beide hebben zo hun pluspunten… lastig.
Ik wil 8 weken gaan vanaf begin september.
Als ik naar Salamanca ga zit ik erover te denken om met studytravel te gaan, naar Barcelona nog geen idee.
Groetjes, Simone
ik denk dat je beter naar salamanca moet gaan, daar praten ze het zuiverst spaans.(leer je veel beter). in barcelona praten ze catalaans(dat wist je misschien).
grotjes Ahmed
Hey, ja dat weet ik idd, maar op zich krijg je op de taalschool gewoon spaans, alhoewel ik wel denk dat het idd iets scheelt. Ik vind alleen naast het spaans leren ook de stad wel erg belangrijk, en ik vraag me af of salamanca niet een beetje eenzijdig is. Groetjes, Simone
Salamanca eenzijdig? Neehoor, is een fantastische stad! Ik zelf houd niet zo van heeeel grote steden als Madrid en Barcelona en dan is Salamanca perfect. Alles te belopen, maar toch ben je in een grote stad vol met mensen.