Sziget

Ik heb kaartjes gewonnen voor Sziget in Boedapest, maar heb nog niemand gevonden die mee kan of wil, dus probeer ik het op deze manier. Ik ben een gevoelige vrouw van 28 uit het zuiden van het land en zou het liefst gaan met een andere vrouw tussen de 24 en 40 jaar. Hoop van je te horen!

Dag meiden,

Jullie hebben ook plannen voor Sziget zie ik.
Dat lijkt me wel leuk met 2 gezellige meiden.

Kijk maar eens naar m’n eerder geplaatste berichtje over Sziget, en als het je bevalt dat ontvang ik graag een leuk priveberichtje. Dan kunnen we verder overleggen wat we willen en verwachten.

Ik den 27 jaar en kom ook uit het zuiden van het land.

Ik hoor graag van jullie…

Groetjes,
Tom

Hey Amm,

gefeliciteerd met je winst! Ik probeer vaak kaartjes te winnen maar helaas is het me nog niet gelukt. Sziget lijkt me echt een te gek festival, maar het is er nog nooit van gekomen om er daadwerkelijk heen te gaan. Misschien ben ik een jaartje te jong voor je criteria, maar ik zou je graag wat beter willen leren kennen. Zelf woon ik ook in het zuiden van het land. Als je meer wilt weten mag je me mailen op jacquelinestuij@hotmail.com.

Groetjes Jacqueline

Hallo allemaal,

Sorry dat het even duurde, maar ik weet niet zeker of ik wel kan gaan… Ik hoop dat ik volgende week meer weet.
Maar hebben jullie al een idee hoe jullie willen gaan? Ik zag dat die treinreis best wel prijzig is.

Groetjes!