Ik heb hierover ook al elders gereageerd op dit forum, maar aangezien de dagen hard gaan en ik nog niemand gevonden heb, open ik er ook maar een topic over…
Mogelijk heb ik een kaartje over voor het festival in Budapest, daarnaast ben ik op zoek naar een (of meerderde) reisgenoten om de heen en terugreis wat aangenamer te maken. Alleen in een auto zitten kan altijd nog.
Komend weekend hoop ik duidelijk te hebben of er iemand van mij vrienden mee wil, echter een persoon erbij kan altijd, dus schroom niet om te reageren als je ook die kant op wilt/gaat!
Dus wie wil er mee?!
Over mijzelf:
Man, 29, vrijgezel, wil op festivals graag veel zien, maar “lam hangen” in het gras op zijn tijd hoort er ook bij.
Ik heb mijn ticket al voor Sziget, en ook al een (paar) mensen om mijn tent bij op te zetten eventueel.
Ik ben eigenlijk vooral nog op zoek naar iemand om een paar dagen *voor *het festival mee op te trekken en eerst nog even Budapest te bekijken (en op stap te gaan). :wereld:
Ik ben vorig jaar met de Sziget express geweest, echt awesome reis gehad, maar vind het zonde dat ik niks van de stad heb kunnen zien (tijdens het festival komt dat er toch niet van…).
Ik vlieg 27 juli op Triëste, en reis dan door naar Vrsar in Kroatië, waar ik eerst even bij mijn ouders langsga. Daarna reis ik via Zagreb (ongeveer 2 augustus) naar Budapest, waar ik ongeveer 3 dagen voor het festival wil zijn (5 aug).
Is er iemand die ergens bij me wil aansluiten? :zon02: Ik ben natuurlijk héél gezellig :wub:
Dat zijn goede plannen! Ik weet nog niet wanneer ik in Budapest aan kom (weet nog niet eens hoe ik ga ), als het zo uitkomt dat ik voor het festival in Budapest ben lijkt het me leuk om met een groepje af te spreken. Ik houd je/julie op de hoogte.
Heb net begrepen dat je vanaf zaterdag op het festivalterrein kunt. Ik denk dat ik dan alvast mijn tentje opzet, nog maar even kijken hoe ik het do en vrijdag ga doen. Er is die dag ook een badhuisfeest wat misschien leuk is!
Laat me maar weten wat je gaat doen, dan hoor ik het wel. Zou leuk zijn!
Ha Edwin, al enig idee wanneer je gaat? Ik heb net besloten dat ik dolgraag naar Sziget wil. Lijkt het je een goed plan om samen met de auto te gaan? Ik heb geen rijbewijs, maar wel een leuk hoofd en geld om de brandstofkosten te delen.:so: