Dag Allen,:biggrin:
Ik wil al 4 of 5 jaar naar Sziget, wie o wie heeft er plannen om dit jaar te gaan ? Mij lijkt het leuk om mss met een aantal jongens en meiden (met een groepje te gaan…) ( of 2 a 3 mensen )… dont know
Ik ben Rosalie 25 jaar en woon in Arnhem.
Ik ben een beetje aan het kijken wie er mee wil ,weet nog niet mn definitieve planning…
Hey Rosalie
Ik zou ev. wel gaan, wil ook al een aantal jaar graag gaan. Maar zou sowieso wel de hele periode naar Budapest willen, maar festival zelf 7 dagen vind ik wat veel. Dus zou ev. dan 8 aug. met de bus vertrekken, daar wat verkennen en nog andere zaken doen en dan ofwel 5 dagen ofwel 3 dagen festival zelf bezoeken en dan de bus terug
maar ik heb nog geen tickets ofz,… ben er nog over aan het nadenken.
Hoi Sarah ! Leuk dat je een berichtje stuurt ! Ja leuk idee… ik ben op dit moment aan het solliciteren voor het werken in het buitenland van eind juli tot begin sept… maar weet niet of dat iets gaat worden… maar dan ga ik niet naar Budapest…weet dit binnenkort Groet
Ik ben Kevin 30 jaar oud en heb van het weekend bedacht ook naar sziget te willen gaan.
Hoe Wat en met Wie staat nog op losse schroeven.
Ga jij nog?
En heb je al meerdere mensen ontmoet die ook gaan?
Ik sta open om andere leuke mensen te leren kennen
Heey,
Ik ga niet meer helaas… lukt niet meer … maar ik zit sinds kort wel in een festival groeps app met mensen uit Nederland en misschien dat zij willen gaan? Mocht je dat leuk vinden kan ik vragen of je er in mag? Misschien vind je daar iemand ? Groet