Reisgenoot / festivallover gezocht voor mee naar Boedapest+ Sziget festival 2013

Voorzien

Hoi Jacky!
Ik ben zo blij dat ik dit gevonden heb aangezien ik ook al een paar jaar verlang om een roadtrip te doen en meer nog, naar het Sziget festival te gaan. Ik had spijtig genoeg tot nu niemand gevonden die mee wou gaan en dus heb ik deze reis eigenlijk nooit in werkelijkheid waarmaken. Hopelijk wordt het nu iets:)
Ik ben ook een studente, 24jaar en belgisch en een echte zotte doos :smiley:
Ik hou erg veel van reizen, dan wel met veel afwisseling van culturele hoogpunten tot relaxe momenten en zalige feestjes en Sziget is in mijn ogen echt een mengeling van alles. Prachtige cultuur, eten, stad, mensen, sfeer en dit voor een democratisch budget!
Dacht je er ook aan om iets anders te bezoeken of enkel budapest en het festival?
Ik zou het leuk vinden om onderweg naar Hungarije ook Wenen te bezichtigen voor een paar dagen maar dit hoeft niet per se :-J
Lijkt het je wat, dan kan je me toevoegen op FB en zo beter/sneller communiceren en wie weet mss zelfs plannen beginnen maken voor volgende zomer :wink:
Mijn id is Luana Renée Mihai
Hopelijk tot snel!

hey festivalgangers.

Wat ben ik blij dat ik dit per ongeluk tegenkom.
Ik wil al jaren een keer naar Sziget, 1 van die dingen die je gewoon een x gedaan moet hebben.
Maar elke keer kwam er weer wat tussen, vrienden die afhaakte, drukte op het werk enz

Ik weet niet of jullie al plannen hebben en/of ik me bij jullie aan kan sluiten.

Ben patrick een 25 jarige jongen uit zuid-holland
ik hou van reizen en rondtrekken graag sta ik open voor andere culturen en tradities tijdens mijn vakantie’s.
ik ben erg makkelijk in de omgang en pas me graag aan. Mijn ervaring is ook door mee te gaan naar dingen waar je zelf niet opgekomen doe je de mooiste ervaringen op.

in het dagelijks leven ben ik service monteur en dus veel op de weg, autoreiden en vooral in het buitenland is voor mijn een hobby, ik zal het leuk vinden om met een groep rustig naar Boedapest te reiden en onderweg wat stadjes en terrasjes langs te gaan.

Graag zal ik met jullie in contact komen om te kijken of het mogelijk is al onze plannen te bundelen en uiteindelijk een leuke week te hebben op Sziget en een geslaagde ontspannende reis hiernaartoe.

Groetjes Patrick
FB Patrick de Visser

Hi Jacky, Luana en Patrick,

Zijn jullie nog opzoek :)?

Mijn naam is Dirk en ik zou graag met jullie naar Sziget gaan voor een mooie week helemaal los!
Daarnaast lijkt het me leuk om ook Budapest te bezoeken :).

Ik ben 25 jaar en heb zojuist mijn studie aan de uni afgerond.
Daarnaast ben ik een regelmatige partyganger met een diverse muziek smaak (awakenings, sensation, defqon, mysteryland, etc.) en heb ik veel reiservaring in
het voormalig oostblok en azie :). Als hobby ben ik verslaafd aan adrenaline en beoefen ik extreme sporten zoals bungee jumpen en skydiven.

Helaas zijn mijn vrienden net iets minder gek dan ik en krijg ik ze niet overtuigd voor een week Sziget.

Voor vervoer heb ik een auto die we zouden kunnen gebruiken voor de reis :).

Graag hoor ik van jullie!

Cheers,
Dirk

Joeps !

Ah, Sziget. Twee jaar terug voor het eerst van gehoord. Is blijkbaar echt wel de moeite. Ik zou graag een 3-tal dagjes meegaan + ev. weekendje, maar dat zal het zo wat worden gelet op het feit dat ik in 2de helft juli / vroeg augustus voor ongeveer 3 weken in Zuid-Amerika wil vertoeven.

Ik ben ook een erg veilig en responsabele chauffeur en ben wel te vinden in het plan om zo de benzinekosten te splitten tot in Budapest.
Even wat over mezelf: m, 28 (maar wordt vaak ietsje jonger geschat), junior manager in Brussel, funloving, grappenmaker eersteklas, respectvol en draagt ook zijn steentje bij in het groepsgebeuren (afwassen, opruimen, whatever).

Als ik het zo zie - en d’r gaan al 4 mensen mee - moet er uitgekeken worden naar een wat ruimere gezingswagen. Dat kan ik eventueel gedaan krijgen (bruikleen, Peugeot 407 SW).

Ik hoor het graag of ik ook de verlofdagen dan moet vastleggen omstreeks 5-12 augustus.