Reisgenoot / festivallover gezocht voor mee naar Boedapest+ Sziget festival 2013

Voorzien

Hoi Jacky!
Ik ben zo blij dat ik dit gevonden heb aangezien ik ook al een paar jaar verlang om een roadtrip te doen en meer nog, naar het Sziget festival te gaan. Ik had spijtig genoeg tot nu niemand gevonden die mee wou gaan en dus heb ik deze reis eigenlijk nooit in werkelijkheid waarmaken. Hopelijk wordt het nu iets:)
Ik ben ook een studente, 24jaar en belgisch en een echte zotte doos :smiley:
Ik hou erg veel van reizen, dan wel met veel afwisseling van culturele hoogpunten tot relaxe momenten en zalige feestjes en Sziget is in mijn ogen echt een mengeling van alles. Prachtige cultuur, eten, stad, mensen, sfeer en dit voor een democratisch budget!
Dacht je er ook aan om iets anders te bezoeken of enkel budapest en het festival?
Ik zou het leuk vinden om onderweg naar Hungarije ook Wenen te bezichtigen voor een paar dagen maar dit hoeft niet per se :-J
Lijkt het je wat, dan kan je me toevoegen op FB en zo beter/sneller communiceren en wie weet mss zelfs plannen beginnen maken voor volgende zomer :wink:
Mijn id is Luana Renée Mihai
Hopelijk tot snel!

hey festivalgangers.

Wat ben ik blij dat ik dit per ongeluk tegenkom.
Ik wil al jaren een keer naar Sziget, 1 van die dingen die je gewoon een x gedaan moet hebben.
Maar elke keer kwam er weer wat tussen, vrienden die afhaakte, drukte op het werk enz

Ik weet niet of jullie al plannen hebben en/of ik me bij jullie aan kan sluiten.

Ben patrick een 25 jarige jongen uit zuid-holland
ik hou van reizen en rondtrekken graag sta ik open voor andere culturen en tradities tijdens mijn vakantie’s.
ik ben erg makkelijk in de omgang en pas me graag aan. Mijn ervaring is ook door mee te gaan naar dingen waar je zelf niet opgekomen doe je de mooiste ervaringen op.