sziget 2010

wie gaat er met me mee? (:

ik ben 20jaar (v) en ik wil dit jaar heel erg graag naar sziget, mijn vrienden delen mijn festival liefde helaas niet allemaal, als ik niemand vind ga ik alleen want leuke mensen zijn er in elk geval te vinden daar, alleen samen reizen is toch wel erg gezellig en fijn,
dus probeer ik op deze manier een leuke reisgenoot te zoeken,

ik wil met de trein gaan, (ticket 170/190euro)
en daar de hele week op de camping verblijven (verblijfticket ook 170euro)

en dan gewoon een week lang genieten van de hele sfeer

het liefst rond 20/26 jaar

Hee,
Wat een leuk berichtje. Ik wil zelf ook heel graag naar Sziget dit jaar mijn probleem is alleen dat ik nog even moet zien of ik het geld bijelkaar kan krijgen (en de vrienden).
Ben je er al eerder geweest?
Groetjes,
Anna

hee anna!

dankje voor je reactie

nee ik ben er dus nog nooit geweest omdat ik voorgaande jaren ook niemand had om mee te gaan,
ik heb wel vrienden hoor, maar dat is geen groep, en de meesten hebben los van mij wel een andere vriendengroep, dat maakt het ook lastig (:

ik begrijp je helemaal met het geld, het is ook niet niks, ik moet zelf ook even een goed plan gaan maken daarvoor,

ben jij er al wel eerder geweest? en hoe wat was je ervaring? (:
ik ben wel benieuwd,
groetjes

Hee,

Ik ben ook van plan dit jaar eens naar Sziget te gaan, na 3 jaar Lowlands. Helaas is er niemand die mee kan, omdat er nieuwe groepjes zijn ontstaan, met wel een lowlands kaartje :stuck_out_tongue: Als je iets over mij wilt weten, Redirecting...

groetjes,
Noni

ps. ik wordt 20 in april

Hee Noni,
Eigenlijk ging dit om Sziget 2010. Maar helaas ben ik daar niet geweest. Ik heb gelukkig wel kaartjes voor Lowlands dit jaar. Maar wil nog graag een keertje naar Sziget op en neer reizen.
Al vaker geweest? Ik heb het nog nooit mogen meemaken, maar wil echt nog een keertje gaan.
Groetjes,
Anna

ja dat zag ik te laat, heb een nieuw bericht onder de naam: sziget 2011 gemaakt :stuck_out_tongue: Ik ben nog nooit eerder naar Sziget geweest maar na alle verhalen erover moet ik er toch echt heen. Zeker omdat ik niet naar lowlands kan, en ik denk dat bijna geen enkel festival lowlands voor mij kan overtreffen, behalve misschien Sziget. Laat maar wat weten bij het bericht sziget 2011!

xx