Ik ben opzoek naar mensen die van plan zijn naar Sziget te gaan. Dit leek mij een leuke afwisseling naar 3 jaar Lowlands. Helaas gaat mijn festival vriendin wel naar Lowlands dit jaar en ben ik dus opzoek naar mensen die ook iemand zoeken om mee samen te gaan. Ik ben 19 en zoek mensen rond de 19-23 jaar.
Wie gaat er mee? Als je iets over mij wilt weten: Redirecting...
Heyhey,
Zelf ben ik ook nog nooit naar sziget geweest, en mijn vrienden gaan al naar lowlands, of gaan helemaal niet. Ik zou best graag naar sziget willen, maar de early birds is na vandaag al afgelopen… Hoe zit dat dan? En zou dan iemand mee willen? Het lijkt mij echt een supervette ervaring! Ik ben 19(november 20).
Groetjes!
he maak niet uit je bataalt nu 200 voor een kaartje.
je moet niet vergeten dat 7 dagen lang muziek bier gezelschap krijgt.
hoe ga je daar heen trouwens
groete
Ik ga dit jaar ook naar Sziget met een vriendin. Nu hadden we het plan om met nog 3 meiden te gaan, dus met z’n vijven in totaal, maar dit pas niet in de auto die we tot onze beschikking hebben. Ons idee was dus om misschien met twee auto’s te gaan, maar daarvoor zoeken we nog 2 (of 3) extra mensen, bij voorkeur met rijbewijs! Wij zijn zo’n beetje tussen de 20 en 23, en willen t liefst niet in één keer heen en terug rijden, maar met een tussenstop ergens in Duitsland ofzo. Heb je zin om mee te rijden? Stuur dan even een berichtje!
Mijn andere optie is liften, maar daar is de rest niet zo van gecharmeerd… heeft er iemand ervaring met liften in Oost-Europa of zou er iemand ook geinteresseerd zijn om mee te gaan liften? :vak01: