Sydney - 3 weken

Wie is er hier allemaal al richting Sydney gegaan?
2 jaar geleden ben ik verliefd geworden op Australië, door mijn trip naar Perth.

Ik plan nu volgend jaar terug een trip maar dan richting Sydney. Ik kan door werkverplichtingen wel maximum 3 weken gaan. Hebben jullie aanraders voor mij wat ik in deze periode zeker moet bezoeken?

Ik zou een roadtrip doen, maar weet nog niet veel over deze streek en ken er ook geen mensen. Dus ga je beter naar het noorden of het zuiden vanuit Sydney? Wat is jullie ervaring?

In Perth ken ik mensen, dus dit was iets makkelijker om te plannen :slight_smile:

Hi Isabel, welkom op het forum.
Welke tijd van het jaar wil je gaan? Wist je trouwens dat menig Perthite nog nooit ten noorden van Kalbarri is geweest?
Tijd van het jaar is belangrijk ivm de Wet in het noorden van ongeveer december to april. Wil je ook binnenlandse vluchten nemen? Ik ben vanaf morgen 15 dagen weg, dus als ik niet meteen reageer is dan geen onwil. De andere posters zullen je wel helpen.
Yeehaw

Hallo,

Mijn man en ik hebben vorig jaar een roadtour gedaan van Sydney naar Melbourne met de auto. Dat was erg gaaf en hebben daar 1 week over gedaan en alle wegen begaan die te begaan waren. Normaal kun je dit in 2 dagen rijden maar wij hebben gewoon rondgereden erg leuk om te doen. Daarna een paar dagen in Melbourne verbleven en toen door gevlogen naar Tasmanie daar een camper gehuurd en rond getourd. Ook erg leuk om te doen en erg mooi.
Tasmanie gedaan in zo’n 10 dagen. Kan ook in 1 week daarna zou je terug kunnen vliegen naar Sydney en daar nog wat verblijven.

Lees je je eigen post nog Isabel?