hoiz
heeft er iemand fotos van het animatie team uit surmeli efes pleaze kwil er veel en zeker van cenk
kusjes ++++
Heeey, ik kom juist terug van surmeli
en ik wou vrage waarom jij perse een van cenk wou
want een meisje dat ik daar heb leren kennen is ook juist terug en heeft liefdesverdriet door hem
dus als je zou vertellen waarom jij een foto wil van hem en wanneer jij bent geweest zou kunnen helpen voor haar om sneller over hem te geraken
al dankuwel é
dagdag
anke****
fienemien ofzo iets
hoe kan jij nu een mailtje sturen met jes ik heb foto’s van MIJN schatje als ik juist zou heb gezegd da een vriendin van mij ook met hem heeft gekust en op het strand gezeten enal??
ni te naief é
Hallo Fienemiem,
Ik ben dat meisje waar Bloemeke het net al over had:).
Ik ben van vorige dinsdag terug van Turkije.
Heb een hele leuke vakantie gehad en heb Cenk daar ook veel gezien.
Ben met hem meegegaan naar de disco, naar het strand enzovoort…
Hij zei van die dingen, dat ik zo speciaal voor hem ben en dat ik zeker kan zijn dat hij me niet vergeet en dat hij van me houd.
Een paar dagen nadat ik hem kende vertelde hij dat hij eigenlijk een vriendin had, maar dat hij verder niets meer voor haar voelde en het voor hem al helemaal over was.
En aangezien ik smoor verliefd op die jongen was geloofde ik hem (wat natuurlijk stom was).
Maar ik ben er nu al over uit dat dat allemaal bull shit is:S!
Ik heb hem gesmst, gebeld en gemaild, maar diene reageert niet:(.
Ik weet zeker dat hij eeft gezien dat ik heb gebeld.
Want hij ging gewoon over en aangezien 't op z’n gsm was.
Tja… verder heb ik wel een foto van hem.
Maar dat is samen met mij dus dat lijkt me niet zo geschikt.
Verder nog een goeie raad: Vakantie liefde is leuk, maar dan ook alleen voor de vakanite!
Succes ermee,
Kus
Heej Marmarislover
Knap van je dat je het hem zo hebt gevraagt.
En aan de andere kant goed van hem dat hij het toegaf.
Hij zou het ook kunnen ontkennen en dan was je nog niet verder geweest.
Ik heb hem een paar dagen geleden proberen bellen smsen en mailen.
Maar daar reageerde hij niet op.
Ik was er net als jij nu ook kapot van.
Maar dat gaat gelukkig beetje bij beetje over.
Ik dacht gewoon constant aan hem… wanneer ik in m’n bed lag… wanneer ik even niks te doen had bij m’n werk… wanneer ik in de klas zat… gewoon alsmaar!
Ik voel mezelf nu zo stom dat ik echt dacht hij mij ook leuk von.
Hij houd er gewoon een heleboel meisjes op na.
Wat aan de ene kant ook wel een beetje te verwachten viel.
Bedankt dat je reageerde en heel veel sterkte ermee, want het is niet makkelijk zomaar een jongen uit je hoofd te krijgen!
Kus ikke
Ja, ik snap je heel goed.
Ikzelf ben niet echt boos, ik wist dat hij een vriendin had (maar dat was volgens hem al ver uit en hij zei tegen mij dat ze uit Zwitserland kwam en tegen een vriend van me uit een Hotel vlak bij dus dat weet ik ook niet precies).
Maar ik ben wel heel erg teleurgesteld in hem.
Dat had ik gewoon echt niet verwacht van hem.
Maar goed… we moeten hem maar weer uit ons hoofd zien te krijgen he.
Bedankt dat je reageerde, want als je niet had gereageerd liep ik voglens mij nog steeds met een zwarte plaat voor m’n ogen.
Heel veel sterkte!
Kus ikke
Heuj Marmarislover
Sorry dat ik pas laat reageer
Ben het helemaal met je eens.
We stoppen erover… hij is het niet waard!
Kus ikke
:unsure: ik en nog een paar vriendinne zijn een maand gelede naar turkije geweest ,we hebben cenk ook ontmoet.
hij vroeg me vriendin iedere keer om mee te gaan naar het strand en van die soort dingen…
hij zei dat hij haar leuk vond enzo.
hij was gewoon op verkeerde dingen uit…
pas aub allemaal goed op voor cenk!!