*Het personeel dat in de schijnwerpers staat, is inmiddels op de hoogte van dit forum!
Hierbij een samenvatting van wat eerdere berichten op dit forum, om toch vooral te waarschuwen voor sommige players in dit hotel, en dan met name die players, waarvan onomstotelijk vast staat dat ze het ene na het andere meisje sexueel gebruiken zonder enige vorm van anticonceptie, met alle risico’s van zwangerschappen en geslachtsziektes.
Hieronder een aantal (al dan niet verkorte) berichten:*
“You are so beautiful. How are you. You are my only one.” Dit zijn wat woorden van de heren daar en verder verzoeken om naar de disco of naar het strand te komen, etc…
hey,
erkan probeerde mij te versieren, heeft hij paar keer geprobeerd. met zijn woorden “you are so beautifull”. ik ben er niet op ingegaan. hij heeft na paar keer proberen bij mij een ander meisje aan het versieren geweest en zij is er wel op ingegaan, want heb ze samen 's avonds op het strand gezien.
ik heb iets gehad met Atilla, ober in het restaurant, knap klein smal ventje.
hey,
ik heb erkan ook ontmoet en hij keek in het begin altijd en hij zag mij dan eens alleen lopen en vroeg how are you enzo en kheb gewoon geantwoord I’m fine en hij bleef kijken,maar eigenlijk denk ik dat hij wel te vertrouwen is.Ik heb daar ook adem ontmoet en dat was iets speciaals ,hij knipoogde altijd en ik had zo’n raar gevoel maar kben er maar 1 week geweest en echt contact had ik niet kzou er zo graag meer over weten enzo
net terug uit surmeli efes. aanbod genoeg van vooral ayden en van ene tymus ofzoiets (obers in efes restaurant en kwamen altijd bloemen op tafel leggen). 's nachts uit bed gebeld!
Kunnen jullie me wat meer vertellen over Atilla uit hotel Sürmeli Efes? Wanneer zijn jullie daar op vakantie geweest?
Hebben jullie nog contact met Atilla?
wat meer vertellen over atilla? ni moeilijk. toen ik hem daar ontmoet heb en met hem afsprak vond ik da hij lief was en dacht eerlijk. ik had het gevoel dat hij nog vriendinnen had, maar vertelde me altijd “only you”. ik dacht dus dat hij het met mij meende. toen ik thuis kwam hoorde ik weinig van hem, heel verdacht. nu is de waarheid rond “Atilla” gevallen, hij blijkt dus verschillende liefjes te hebben. hij speelt het slim maar nu komt het uit. hij gebruikt zoveel meisjes als hij kan en zo snel mogelijk seks. maar je ni late doen! kun je wel voorstellen hoeveel keer hij seks heeft. en dan maar liege tege je. ik weet ni wat anderen er van denken of kunne meevertelle?
een echte seks en vrouwenmaniak volgens mij
Ik wou toch eventjes reageren op dit onderwerp. Dit omdat ikzelf van Turkse origine ben en regelmatig naar Turkije reis.
Ik ben al diverse keren naar voormeld hotel geweest. Ik kan enkel zeggen dat die kerels die daar werken niet echt de bedoeling hebben om een mooie relatie of zo op te bouwen. Hoe sympathiek ze ook mogen zijn, ze hebben maar 1 doel … indien dit niet duidelijk is, dan denk ik dat er sprake is van naïviteit.
Ik wil niet iedereen over dezelfde kam scheren natuurlijk, maar die mannen gedragen zich tegenover alle dames op dezelfde wijze. Of dat die meisjes nu van buitenlandse of Turkse nationaliteit zijn speelt geen rol, maar meestal zijn ze wel gekend onder de Turkse meisjes zodat ze daarom avances proberen te maken tegenover dames die uit het buitenland op reis zijn.
Dus maak zeker plezier op reis, amusseer je, maar let op met relaties of mooie toekomstplannen te maken, want in de meeste gevallen kom je bedrogen uit…
Ikzelf heb eerlijk gezegd een hekel aan zulke individuen. Doordat zij zich misdragen krijgen alle mannen van Turkse origine een slechte naam toegeplakt. Je moet dus wel weten dat niet iedereen zo is en dat er ook eerlijke mensen tussenzitten…
Dit wou ik dus eventjes in de groep smijten
**hoi,ben gisteren terug van Surmeli. Ben er geweest met echtgenoot en 3 kinderen,zelfs ik werd uitgenodigd **
**Heeey iedereen,
kben van den 31ste terug van surmeli en ik heb mij daar eel goed geamuseerd maar ik snap eig niet hoe sommige meisjes kunne gelove dat die kerels daar echt op u verliefd zouden kunne worde, ik bedoel je weet toch dat dat allemaal “players” zijn?! niet??
ik zelf ben ook met een ober naar et strand geweest (wel in de dag he) en dat betekent toch niet dat ik daar ineens zo hopeloos verliefd ofzo op ben, nee oor ik heb mij daar gewoon heel goed mee geamuseerd. Hij noemde Henry (maar ze spreke dat daar heeeelemaal anders uit) en werkte overdag in de lobbybar en 's avonds zo goed als altijd in de discotheek. En van Yusuf had ik ook wel wat last maar hij was niet onvriendelijk ofzo dus geen probleem. Ook heeft iemand ons 's nachts om 3u uit ons bed gebeld, ik weet wie, hij heeft het toegegeve maar dat was wel een beetje overdreve von ik. een vriendin die ik daar heb lere kenne was echt verliefd op cenk en zat er ook heel den tijd mee same maar heeft hem nu probere te belle en hij neemt nooit op. dus voor de naïevere mense: laat je toch niet doen door die kerels denk van: het is alleen maar een vakantielief waar ik op reis mij goed heb mee geamuseerd! en gebeurt dat niet in ieder hotel daar? zelfs als je naar kusadasi gaat over die winkeltjes kvon da leuk, **
Heb een hele leuke vakantie gehad en heb Cenk daar ook veel gezien. Ben met hem meegegaan naar de disco, naar het strand enzovoort… Hij zei van die dingen, dat ik zo speciaal voor hem ben en dat ik zeker kan zijn dat hij me niet vergeet en dat hij van me houdt.
Een paar dagen nadat ik hem kende vertelde hij dat hij eigenlijk een vriendin had, maar dat hij verder niets meer voor haar voelde en het voor hem al helemaal over was. En aangezien ik smoor verliefd op die jongen was geloofde ik hem (wat natuurlijk stom was).
Maar ik ben er nu al over uit dat dat allemaal bull shit is:S!
Ik heb hem gesmst, gebeld en gemaild, maar diene reageert niet:(.
Ik weet zeker dat hij eeft gezien dat ik heb gebeld.
Want hij ging gewoon over en aangezien 't op z’n gsm was.
Hey bedankt dat je mn ogen opende voor Cenk.
Na veel zagen gaf ie tot mijne verbazing toe dat ie de verleiding van al die jonge meisjes niet kan weerstaan. t Betekent dus gewoon dat hij pakt wat hij aangeboden krijgt en ook nog van zeer jonge leeftijd.
En ik maar denken dat ik het afgelopen jaar de enige was.
graag wil ik even melden dat de naam inan hier niet tussen past. er zijn daar ook nog normale mensen.
Ik was daar samen met een vriendin van mij. Wij hebben Atilla daar leren kennen en hebben geen last gehad. Wij vonden hem heel sympathiek. Het enige wat ik weet is dat Atilla gisteren heel aangedaan was. Atilla had ons van in het begin gezegd dat ie een vriendin had in Roeselare (Belgie), daarom zijn we ook aan de praat geraakt aangezien wij van Gent zijn. Ik denk dat z’n reactie gisteren wel oprecht was en hij houdt immens veel van zijn vriendin, dat hebben we uit verschillende dingen kunnen opvangen.
Ik hoop alleen dat hier geen meisjes misbruik van gaan maken om iemand zwart te maken ofzo. Hij had iets verteld over een meisje die meer met hem wou maar dat hij haar dat niet kon geven en ik denk niet dat ie daarvoor zou liegen ofzo, ik bedoel, wij zijn vreemden voor hem dus waarom zou hij liegen? In ieder geval hoop ik dat alles in orde komt en idd, vakantieliefde is leuk maar niet eeuwig!
**ik ben een maand geleden ook daar op vakantie geweest.met nog een paar vriendinne en die cenk kwam iedere keer naar een vriendin van mij toe,om te vragen of ze mee naar het strand ging en van die soort dingen. die cenk wil volgens mij maar een ding!!..
uitkijke voor hem meiden! **
Ik wil ook even reageren op de uit de hand gelopen mailtjes van iedereen. Ik heb een leuke vakantie gehad en niet alle obers zijn zo, dat wil ik wel even duidelijk maken!!! Want er zijn ook gewone mensen en die worden als het zo door gaat wel de dupe van dit alles. Ik ken niet alle obers maar ik kan je zeggen dat Huseyin en Inan echt wel okee zijn!
Inan ok? kweet t zo net nie! kwas r anvang juni en sojuust 2e half sept. beide kere zag ik m toch wel met iemand anders. enne zekers de laatste keer was nie alleen om te praten he. t kan natuurlijk zijn dat t ditmaal echte liefde was. kheb t nie gevraagd he!
alleen vakantieliefdes denk!
VERZOEK OM ALLEEN TE REAGEREN ALS JE IN SURMELI BENT GEWEEST!
GAARNE HIER MELDEN WIE ER VOLGENS JOU VAN HET PERSONEEL OF HET ANIMATIE TEAM DE PLAYERS ZIJN, ZODAT ANDERE MEISJES GEWAARSCHUWD KUNNEN WORDEN OM NIET GEBRUIKT OF MISBRUIKT TE WORDEN!!!
NATUURLIJK VERNEMEN WIJ OOK GRAAG WIE HIER DE EERLIJKE MENSEN ZIJN EN/OF DAT ER ECHTE LIEFDE IS (GEWEEST), WANT WIJ WILLEN LIEVER NIET GELOVEN DAT HET ALLEMAAL PLAYERS ZIJN!
DUS ALLE (JONGE)DAMES (NATUURLIJK OOK ANDERE VAKANTIEGASTEN) DIE DAAR GEWEEST ZIJN REAGEER!!!
WIL JE GEEN RISICO LOPEN EN ANONIEM BLIJVEN DAN KAN JE OOK . EEN INLOGNAAM (NICKNAME) GEBRUIKEN WAARUIT JE NIET TE HERLEIDEN BENT.
ALVAST BEDANKT NAMENS AL DIE DAMES DIE NU GEWAARSCHUWD WORDEN!