[FONT=Arial][SIZE=1]
Ik heb een vraag aan iedereen die binnenkort naar Surmeli efes gaan in Kusadasi. Ik heb in het hotel een super leuke jongen ontmoet en het is echt een maatje van mij geworden. Maar nou heb ik 1 probleempje ik heb helemaal geen (e-mail)adres of telefoonnummer van hem. Ik zou willen vragen om mij te mailen als je daarheen gaat. IK zou je dan graag een brief voor hem willen meegeven. Zodat jij die aan hem kan geven.
Deze jongen heet Uzay. Het is een vrij lange jongen (1.80 denk ik) met half lang donker haar. hij is vrij dun en helemaal gek van michael jackson! kan ook super goed dansen. hij is van het animatieteam
-xxx- wendy
p.s als je een foto van hem hebt wil je die dan sturen? en als je mail adres ofzo hebt die dan ook? want heb er erg veel spijt van dat ik geen adres ofzo heb gevraagd
vorig jaar was er ook n uzay in het animatieteam maar wat ik begreep is dat hij dit jaar helemaal niet in surmeli werkte.
hij vond surmeli helemaal nie leuk zei hij.
ik had wel fotos van hem maar volgens my heb ik die verwijdert.
msn van uzay heb ik ook nog wel ergens.
Zou jij mij zijn e-mail adres kunnen sturen via de mail? Ik zou ook graag willen weten of het dezelfde uzay is. Je kan me toevoegen op msn. Wendietje@hotmail.com