Hello
Kben nog maar een dagje thuis van het super surmeli efes hotel
de enige twee klachten is het gammele bijbed en de vele muggebeten,anders was alles super
vooral de animatie
Ik vroeg me af of iemand een email adres heeft van het hotel zelf ? of van A.j (ace is er bijnaam) of face ofzo?
Ik zou echt graag nog die fotos tonen aan hen , daarmee
Ik zit niet vaak op internet wel op hotmail dus als u iets meer weet
Gelieve me te mailen
op lienakaaah@hotmail.com
hey,
ik ken ace wel maar heb geen emailadres van haar. ik heb wel emailadres van Uzay. ik heb begrepen dat Uzay er dit jaar ook weer werkte.
emailadres van hotel kan je denk inderdaad zo vinden op internet. ik zal je helpen te zoeken! ben la bezig, maar kan het zo snel niet vinden.
hoe oud ben je eigenlijk. beetje nieuwsgierig omdat ik ook in surmeli efes ben geweest al 3x.
ik kan je wel het telefoon nummer geven van surmeli.
Originally posted by turkije-fan@22-07-2005, 16:33:13
** hey,
ik ken ace wel maar heb geen emailadres van haar. ik heb wel emailadres van Uzay. ik heb begrepen dat Uzay er dit jaar ook weer werkte.
emailadres van hotel kan je denk inderdaad zo vinden op internet. ik zal je helpen te zoeken! ben la bezig, maar kan het zo snel niet vinden.
hoe oud ben je eigenlijk. beetje nieuwsgierig omdat ik ook in surmeli efes ben geweest al 3x.
ik kan je wel het telefoon nummer geven van surmeli. **
hoy !!
Ebt gij da email adres?
Hoho !!
Wel kben 15 , tis tot nu toe men beste reisjaar voor animatie geweest
Zou direct terug gaan !
En als u wilt wete of het dezelfste uzay is (kijk is op site heb foto -> http://groups.msn.com/Lienakaaah naar mijn afbeeldinge en vacation in turkey:) staan er nog maar 3 op en het is de tweede!)
Dankje voor de reactie